středa 2. února 2005

Práce volááá...

sice dělám že neslyšim,ale řve dost nahlas
1.2.2005
Dopoledne jsem si,abych se zase nezapomněla,preventivně natáhla Jimi_budík (zajímavý že i přes to jsem si zapomněla připravit věci,takže jsem pak tak tak přehazovala oblečení ) Páč mám něco s nohou,musela jsem jít v hadrovejch (moje nejmilejší ) botaskách...na chodníku byl sníh,tak jsem šla po trávě...v trávě byly exkrementy a v exkrementech ...ee..až tak do detailu nemusim U služebního vchodu jsem zas čekala na Pavlu,ale tentokrát byla aspoň nějaká šance že přijde Přišla,zapsaly jsme se a šly (no,šly,Pavla je srabák ) zařídit zápis... S menší dávkou zuřivosti jsem vtrhla na oddělení kde jsme se měly zapsat (no,já osobně si trávení času zdarma představuju trochu příjemnějc )všechno jsem domluvila,zapsaly jsme se (ač s denním zpožděním ) a šly jsme se převlíct.... Na ploše to celkem šlo,jelikož k odpolednímu přijel Ajs a do chvíle,než ho tam opřenýho o pult nachytal šéf ,jsme se vykecávali V rámci EU (žeby? ) nainstalovali na ty pulty,kde si lidi předtím brali pečivo (já vám dám šahat mi tam ),plexiskla,která tomu měla bránit ....ty sice některým vůbec,ale vůbec nebránily v braní pečiva,ale překvapivě tak polovina zákazníků pochopila To bylo vždycky - přehrabovali - přehrabovali - narazili na můj zpytavej pohled - padl dotaz jestli si to můžou nabrat sami (jak kdyby už nenabírali nebo co ) - padla odpověď že ne,proto je tam to plexisklo a pak až jsem mohla v klidu pracovat Navíc jsem se zlepšila ve vázání uzlů (včera se mi povedlo zavázat do uzlu rukavici co jsem měla na ruce - to byla pak docela sranda když si zákazník bral ten sáček a já jsem chtě nechtě šla s nim ) a složité matematice (jedna kobliha,druhá kobliha... ) .... No jo,hned se líp pracuje,když je nějaká šance že za to budou i nějaký peníze... O pauze jsem se pokusila zemřít v šatně,protože mě docela nehorázně bolela hlava,ale nevyšlo ... Po převlečení a kontrole věcí jsem si ještě neodpustila projít obchodem,abych se zasmála Ajsovi,že tam ještě zůstává No,on mě ještě kamarádsky uzemnil,že zítra se uvidíme zas,takže zas tak veselo nebylo Po už tradičním náletu na bufet na nádraží jsem vyrazila domů a tam jsem zapadla do postele,jelikož pc jsem měla stejně zakázaný (tak jako tak bych tam v tom stavu nešla )

3 komentáře:

  1. To je fajn, kdyz si umis praci tak zabavne uzivat pozorovanim zajimavych veci ...clovek ma hned chut si to s Tebou vymenit:o)) vazat uzle a tak:o)
    To Tvoje psani se mi moc dobre cte asi taky proto, ze jsem u Tebe nikdy nenakupoval a protoze jsem Te nikdy nezamestnaval:O)))

    OdpovědětVymazat
  2. Naprosto suhlasim s Jardou :-)
    Je uzasne aky mas skvely nahlad na svet... teda vacsinou :-i

    Si si ista ze vsetky prachy nepreflakas v stanicnom bufete? :-))

    OdpovědětVymazat
  3. já taky souhlasim :)
    s náhledem a tak. chjo...nezlob maminku, ať tě nebanuje a piš častějc...já se dycky těšim jak malá :)

    OdpovědětVymazat