pondělí 14. února 2005

ZuSka za pultem...

nej chvíle v práci
Přišla zákaznice...na dotaz,zda jsou ty koláče měkký jsem (btw.baj vočko ) pravila že ano...paní si naporoučela,já jsem nandala do sáčku a podala jsem jí ten sáček...Paní převzala,spustila ruku a ty měkký koláče nárazem do skleněný stěny pultu udělali ránu,která se dá přiblížit leda k nárazu železný tyče do skla Paní se na mě tak krvelačně podívala,já už jsem uvažovala jestli se stihnu uhnout,až mě tim sáčkem praští po hlavě,ale nakonec buď vychladla nebo jsem se tvářila moc něžně ------------------
Načínala jsem novou roli igeliťáků (tam jsou většinou takový divný),sáček jsem otevřela,kleštěma jsem drapla jednu koblihu a hodila jsem jí do sáčku...fakt že propadla zpátky mě lehce rozhodil....tak jsem tam tak koukala do toho bezednýho sáčku,koukala a koukala,touha znovu tu koblihu sebrat a zkusit jestli se tam tentokrát neudrží byla skoro silnější než já Naštěstí zákaznice zakašlala,takže jsem se probrala ------------------ Doplňovala jsem Anglický rohlíky a Lenka se mi pletla v cestě když obsluhovala...tak jsem se rozhlídla,šéf nikde () a ten metr jsem tam ty rohlíky házela...zákazník na mě tak koukal,pak otevřel svůj igeliťák,nastavil mi ho a řek ať házim ...no,zaprvý bych se určitě netrefila a za druhý mě dostalo,že ne všichni co tam choděj mě můžou vyrazit a nebo můžou bejt nevrlý ------------------- Takhle jedna paní vrátila koláč,protože je prej tvrdej (tvrdej byl,ale nemám ráda vybíravý lidi )...bylo to první den,takže jsem koláč v sáčku vzala a šla jsem se dozadu zeptat,co s nim mám jako dělat... pekařka se na mě podívala jak na debila a řekla,ať ho tam potom,co ta ženská zmizí,vrátim...udělala jsem, všechno v poho...kdyby se ta ženská nevrátila První pohled hodila na koláč,druhej na mě a třetím předpokládám hledala kde si může stěžovat ---------------- "dvě nugátové koblihy." (nabírám) "nějakou míň cukrovanou!" "samozřejmě" () (nabírám jiný) "tu taky ne,zas nějakou víc cukrovanou,můžete mi dát?" "samozřejmě..." (babizno ) "promiňte,ale chtěla jsem TŘI!" (vyrazili by mě kdybych jí praštila kleštěma? ) "prosim...." Hlavně že zákazníci nejsou votravný a vybíravý ------------------- fakt,že zpoza pultu vidím do Elektra na velkoplošnou obrazovku je velmi neblahý Takhle přišla nějaká paní,já plně zabraná do traileru na Half past death (zlatej Seagal ) a řekla co chce...já,totálně zblblá,jsem se na ní tak otočila a místo abych jí to začla nahazovat,tak jsem tak vykulila oči a položila jsem zásadní otázku :"PROČ??" no,pak jsem se naštěstí probrala a notně zmatené (kdo byl zmatenej víc? ) zákaznici jsem dala co chtěla... ------------------ Chvilka,kdy tam dorazili nějaký kluci a vedli rozhovor na téma řešení komplexů kupováním velkejch rohlíků byla kouzelná sama o sobě,to jistě domyslíte ------------------ "Dala bych si 10 koblih" "Jakých? " "3 ty,3 ty a 3 ty!" (blbej pohled) (blbý ticho ) (áá,paní se nám probrala ) "A tu desátou dejte jakou chcete..." (budu to jíst já nebo vy? ) ...ale jinak v pohodě ----------------- No,neumím to tak dobře podat,ale pokaždý byla sranda

9 komentářů:

  1. Jo, někdo má srandovní "zaměstnání" a někdo se holt musí pořád jenom učit :-] ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. sem čekala, že nejdřív bude blbý ticho, a pak až blbej pohled :-í
    hwv ja chci taky takovou praxi :'-( ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Aspon budes hlava pomazana :o) Vsemi mastmi.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak vypadaj anglicky rohliky? :-))

    Btw ja ci taky takovou slecnu.. ehm teda taky praxi :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  5. teda vy jste se tu sesli :))
    anglicky rohliky sou rohliky,co na sobe maj anglickou slaninu (znacne neocekavane :D)a syr ;)
    kuju pekne :)

    OdpovědětVymazat
  6. Máš príma pohled na svět to se u moc lidí nevídí. Píšeš jak mluvíš? Nebo to upravuješ?

    OdpovědětVymazat
  7. Podle mě je nejlepší když člověk nepřemýšlí o tom, co jiní říkají (v obchodě), ale co budedělat, až mu to tam skončí, takže si nelámej hlavu nad koblihama :-)

    OdpovědětVymazat