sobota 26. února 2005

No já snad blbě vidim

zas si někdo dělá srandu
Tak se tak v klidu jdu podívat na libimseti.cz a co tam ve vzkazech nevidím (zas takovej zoufalec abych si musela těma hlasama něco dokazovat,nejsem ..profil tam mám ještě od základky,kdy jsme se trumfovaly kdo má míň ) - nějakej kdosi mi napsal (no,to mě po včerejšku,kdy jsem tam po čase vlezla,abych si přečetla vzkaz,co mi napsal Ajs,když tam na můj ksichtík narazil (chudák ), a ve vzkazech jsem našla asi 7 kusů,mezi nimi i jeden od nějakýho evidentně dosti nadr..eee...seznámeníchtivýho Pražáka ,ani neudivuje,nicméně obsah toho vzkazu byl udivující Ahojky, nasel jsem tvou fotku na internetu a jelikoz jsi strasne pohledna a fotogenicka (haha ) divka, a ja jsem fotograf fotomodelingoveho casopisu, chci ti nabidnout seriozni spolupraci v oblasti modelingu. Podminkou ale je uz mit hotovy fototesty.. Jestli je jeste nemas, a mela bys zajem o tuto praci, posli nam aspon 15 svych fotek, pokud mozno i s celou postavou, focenych ze vsech stran v maximalnim rozliseni, a ja Ti ty fototesty zdarma udelam. Zjisti se tak, co bys mohla fotit, u nas jde vetsinou o tvare a usmevy.. Tve fotky predlozim na porade a Tobe nasledne poslu formular pracovni smlouvy. Pokud budes mit zajem, kontaktuj me. No,vzhledem k tomu že víte (teda aspoň někteří )jaký názor mám na svůj zevnějšek,jsem se nejprve začala hrozně smát a pak jsem začla přemýšlet kdo si ze mě dělá srandu No a tak teď nevim,protože představa nějakýho úchyla co tak touží po mejch fotkách,že mi napíše tohle je ehm,humorná btw. kdybyste mě chtěl ohodnotit (právě jsem se docela pobavila při výpočtu kolik lidí mi dalo 2,což znamená že si myslej že jsem velmi ošklivá..vyšlo mi 7 (hezké od nich )..no,není každej den posvícení tak hodnoťte na http://libimseti.cz/zuzaska

2 komentáře: