pátek 18. února 2005

...a pátek hororů je den

aneb když Zuzanka něco vymyslí
Kdysi dávno,fakt už se mi nechce hledat kdy ,jsem psala něco o tom,že mi Džejn nahrává horory... Jelikož nám dnes pan ředitel udělil volno (hezké od něj ),tak jsem v rámci doplnění vzdělání s Džejn dohodla,že přijdu a zkouknem to Dopoledne jsem se poté,co jsem se aspoň pro tu chvíli dostatečně vykecala () vydala na autobus... v něm jsem se jen stěží bránila smíchu,protože způsob,jakým na moji osobu koukala jedna cestující byl opravdu bombovej Tak tam tak seděla,nohy v minisukni hozený přes sebe a zírala na mě,jak tam sedim... nohy v sepranejch manžestrákách natažený do dáli,dál už ani nerozepisuju,nicméně můj bezdomovec_look se jí evidentně moc nelíbil ...no kde to sme?? No,ve finále po mě ještě chtěla paní,která se poté,co zakopla o moje natažený nohy (já nic já muzikant ),projevila jako revizorka,jízdenku...no to je drzost Poté jsem vystoupila a vydala jsem se k Džejn..(to taky nemůžou mít zastávku u baráku,co? )...řeknu vám,to je nádhera,když jdete po chodníku,projíždějící náklaďáky vás s pravidelností ohazujou nádherně černym sněhem a čeká vás několik hodin hororů No,dorazila jsem a na schodech se projevil menší problém...doma jsem těsně před odchodem (kdo by se táhnul do patra?) vyrabovala bratrovi ponožky a jedny jsem si půjčila...né že by mi nebyly o pár čísel větší,ale hlavně že bylo teplo ...tak jsem tam tak stála na schodech a nešly mi zout boty ..ještě že se nikdy nerozčiluju Mezi dveřma se mě ještě pokusil srazit pes,ale nakonec jsem se přecejen dovnitř dostala Po uvítacím pokecu jsme zasedly k tv /chm...jsem nejdřív napsala pc...čim to asi bude?/ (zas po měsíci jsem viděla televizi ),kde Džejn jakožto první pustila Bazén Ten byl fakt hezkej... Škola skončila, zkoušky jsou složené a nastal čas vrhnout se do opravdového života. Ale předtím než se 13 kamarádů z Mezinárodní střední školy v Praze rozuteče do světa, hodlají uspořádat večírek, jaký tady ještě nebyl. Nápad uspořádat nelegální párty v největším místním bazénu je přijat všemi a její přípravy jsou v plném proudu. Ale co začne jako noc všech nocí, se rychle změní v boj na život a na smrt. Tajemný maskovaný zabiják začíná svůj lov. Studenti panikaří a začíná jim docházet, že vrahem musí být jeden z nich... (oficiální text distributora) V jedný scéně jsem se neudržela...holka tam utíkala po lese (to bylo ještě dřív než se dostali do toho plavečáku) a byl dlouhej záběr na její nohy jak běží...to jsem nevydržela a musela jsem konstatovat,že teď určitě šlápne na hrábě (ale uznejte,bylo by to fakt stylový ) No,ona běžela,běžela,žádný hrábě (trapani),pak se zastavila,rozhlížela se,otočila a vzápětí se nabodla na vrahovu mačetu No,další scéna byla kouzelná,když holka s klukem jezdili na tobogánu...kluk že zůstane dole a dívka sjede ještě jednou...řeknu vám,za těch pár sekund,co se dramatizovala hudba a nic se nedělo,jsem stihla hodit do placu takovejch kombinací,co se tam stane,že bych mohla začít točit horor ("teď tam bude dole jako čekat a ten vrah sjede po tobogánu a zapíchne ho/dolů sjede jen její mrtvola a ten vrah ho v chvíli nepozornosti dostane /...) No,on se tam nakonec vynořil,dostal toho kluka a pak jednoduše tý holce nastavil mačetu na konec tobogánu (nj. Nezvratný osud ze mě udělal člověka,co přemejšlí jak rafinovanej zabiják ) Ještě ke konci jsme se fakt pobavily... vrah se v bazénu pral s jedním típkem,jeho holka na břehu ječela "Néééé ",já jsem na gauči ječela "Jóóóóó a Džejn se ohejbala smíchy No,pak jsme rozkoukaly Dům v růžích...řeknu vám,to bylo psycho (kdyby vás čistě náhodou zajímal obsah tohoto opravdu kvalitního filmu,tak mrkněte sem ) Celkově koukání na tento i druhej díl byl véélmi dobrej,protože jsem se nemohla zdržet poznámek ke všemu a navíc to byl fakt dobrej film Například scéna,kdy na jednoho típka obdařenýho schopností vidět duchy,přijdou dvě totálně hnusný (pro mě krásný ) stvoření a má ledničku plnou krve,kdy on si vezme jogurt,začne jíst,tak nevzrušeně na ně kouká a pak je lidově řečeno vyfuckuje je fakt tutová Ještě pak chvilka,kdy ten samej típek leží v posteli (už v tom domě),vzbudí se a vedle něj leží taková oschlá plesnivá kostra,hladí ho a přesvědčuje ho že je dívka jeho snů je skvělá sama o sobě,natož když padne hláška " v tom případě bych chtěla vidět jak vypadá dívka jeho nočních můr " No nádhera zejtra nesmim zapomenout koukat na trojku Po dokoukání filmu jsem se už zvedla že vypadnu,ale Jana ještě projevila zájem o fotky co jsem nafotila během koukání...proti ní jsem profesionál na počítače No nicméně nepovedlo se a já s taškou narvanou TOPdívkama (už dlouho jsem nečetla nějakou kosočtvercovinu ) jsem se vydala dom...na schodech jsem ještě pro její (pche ) pobavení uklouzla a vzápětí se mi podlomily nohy,takže jsem sjela ze schodů visíce na zábradlí,ale nebuďme detajlisté,že dost bylo keců,teď už fotečky :
Jelikož jsem se předvedla jako schopný fotograf na portréty (onlinka mi asi rozbije hubu ),udělala jsem fotku I Džejn
(ještě že nemá link sem,jinak bych asi dostala přes ústa taky ) ------------------ mám to ale hezkou hlavu
------------------ podívejte se do těch upřímných očí a uznejte že je nádherná
psychicky vyčerpaná (nebo jsem jí s tim foťákem moc štvala ) padla Bubu aka Abba na zem
Nó jo,už se těšim na další horor_maraton

3 komentáře:

  1. Ty kdybys jeste nebyla cakla (jakoze ses :-i) tak by ses zcvokla z hororuuu :-i
    :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Aby este nezacala ZuSka zabijet sama... Ma preci rada cervenou barvu

    OdpovědětVymazat
  3. teďs mě inspirovala... se na něco strašidelného taky kouknu, když to tak propaguješ :-B

    OdpovědětVymazat