sobota 12. února 2005

Zdravim elektrárnu

aneb když opakovaně lehne půlka města
Tak jsem si tak v klidu koukala na LOTR RoK a v nejnapínavější (jak jinak? ) chvíli najednou bum a tma...nejen tady,jak je v posledních dnech zvykem,ale všude ...kam oko dohlídne tma Nezačla jsem hystericky ječet (i když ten ztracenej LOTR si to docela vyžadoval ),ale vydala jsem se ke skříňce,kde mám pyromanskej košík Sice jsem si poté,co jsem vzala zapík,propálila list kytce,protože zrovna s tim jsem si minule hrála,ale hlavně že mám obočí a bylo světlo No,vydala jsem s zapalovačem do kuchyně...tam zrovna maminka říkala něco o prdeli,tak jsem jí radši rychle nabídla svíčku Když jsme se po chvíli otloukání všichni sešli v kuchyni,dorazil ještě bratřík s čelovkou...to tatínek komentoval slovy,že je prima mít doma vlastní světlušku No,pak jsem vylezla na balkon,abych viděla kde až nejde proud...řeknu vám,všude tma jak v p..ytli Pak jsem byla ještě vyslaná dolů za Jiřím za účelem poskytnutí světla...chtěla jsem mu tu svíčku draze prodat,ale máma by mě pak asi přerazila,takže jsem nadále chudá Pak,jako rána z čistého ( a hlavně temného ) nebe proud zas naběhl,takže byla pohoda Tak jsem nahodila pc,zase jsem pustila LOTR a koukala jsem...doják,už to vypadalo že je konec a pak zas leh (když jsem pak zjistila,že to spadlo 15 sekund před koncem tak jsem si div vlasy nervala ) Dobře,spadlo to a tak jsem se vydala do kuchyně pro zapalovač,jelikož jsem ho tam předtím po naběhnutí značně nerozvážně nechala ... což o to,cestu mám namakanou,jen ty dveře,ty dveře ... jak mě byl otec předtim zkontrolovat (pche ) tak je nechal pootevřený,takže já jsem šla a přesně jsem narazila na jejich hranu No,když jsem se vysmála tak jsem vyrazila směr kuchyň..po chvíli to zas naběhlo,takže jsem se radovala ano,ne nadlouho Zrovna když jsem po cestě do koupelny zaslechla,že Winamp nahodil Juliána,moje zbožné přání aby se to vyplo bylo vyslyšeno (super,jen lidi v okolních blocích museli nadávat ) Chudák počítač po chvíli musel bejt fakt naštvanej,že ho furt nahazuju Takže pánové a dámy tam v tý elektrárně...moc mě neštvěte!!

2 komentáře:

  1. Ano damy a panove v elektrarne, nestvete ji, umi byt hodne zla, ja to znam :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Jak to říkal ten stařec? "V zimě nebude uhlí a všude bude tma..." No, vypadá to, že už je to tady :-))

    OdpovědětVymazat