pondělí 7. února 2005

Zas jeden povedený pracovní den

a bacha na marmeládu
Na to jet do školy jsem se nakonec preventivně vykašlala (buď byla na vině lenost nebo fakt že jsem neměla dopsaný sešity ...spíš ty sešity ()) Cesta k obchoďáku proběhla v klidu,obvyklej nával poučování_lačnejch_důchodců se nekonal Když jsem se v šatně oblíkla,tak jsem se neubránila smíchu...na košili,kterou jsem mamince dokonce před svědkama (pššt ) popsala jako čistou byl černej skoro celej předek (ehm,ale já jsem si fakt nevšimla ) No,dokončila jsem přípravu a s rukama skříženejma před sebou jsem vyrazila na plochu (to mi připomnělo jak jsem tuhle přišla na recepci a začla jsem vytahovat papírový kapesníky,žvejkačky,pití /všechno musí mít samolepku že to prošlo kontrolou,jinak by to počítali jako že jsem si to "půjčila" na ploše /... když jsem tam měla asi 7 kusů a pravila jsem,že bych potřebovala pár samolepek tak na mě sekuriťačka koukala jak na debila ) V pekárně jsem se konečně dostala po pár dnech zas k pultu,tak byla pohoda ..pak jsme se ovšem měly s Lenkou dohodnout,kdo bude smažit koblihy a kdo obsluhovat...no,když začla srdceryvně vyprávět,jak se jí zdaj noční můry o smažení koblih a že už je strachy ani nejí tak jsme se tlemili komplet všichni No,pak přišla řada na to,abych smažila já...ta mašinka,věc chytrá,většinu zvládne,ale z toho zbytku aby člověk prsty odepsal člověk tam nahodí koblihy z takovýho geniálně vymyšlenýho plechu,zavře,zapne a ono ty zbytek udělá samo...akorát je problém,když se vám podaří,jako mně ,vysypat do řady kde má bejt po jedný koblize,dvě ..ten olej přecejen trochu pálil ..zlatým hřebem smažení je pak vysypání koblih na mřížku,kde okapaj... (je docela sranda když vám začnou padat na zem a vy se je pohotově snažíte chytat,přičemž ty koblihy jsou víc než horký )Pak se ještě musej okamžitě po sundání (áááu) pootáčet na správnou stranu a slepený oddělit,takže výroba pokračuje u umyvadla,kde si člověk chladí totálně popálený ruce Když přišel čas na pauzu,vzniknul mezi náma menší "spor",kdo půjde dřív : "Já bych měla jít dřív,protože jsem tu už dýl " "Nechci do toho nějak kecat,ale JÁ bych měla jít dřív,protože jinak se asi hodně brzo pomočim " (a šla jsem dřív ) Po cestě na WC mě ještě ke všemu štěstí nechtěl pustit turniket (asi cejtil že to každou chvíli pustim ),takže jsem musela jít se sekuriťačkou do prohlídkový místnosti,kde měla zkontrolovat,jak sama řekla, "co přenášim " S dramatickým výrazem doplněným výkřikem "rukavici!" jsem z kapsy vytáhla jmenovanou a začla jsem se s ní smát Ovšem opravdu zlatým hřebem dne se stalo večerní mytí plniček na koblihy (taková věc /překvapivě /,která nasaje náplň,vy nabodnete koblihu,stlačíte páčku a ono to silou vtlačí do koblihy náplň)...normálně,vzala jsem plničku,dala jsem jí do dřezu,napustila vodu a začla jsem pumpovat (to jsem prosím nevymyslela sama,to nám před pár dny dokonce ukazovali!) pumpuju,pumpuju a najednou fluuuus a od dřezu byly dlaždičky nahozený marmeládou ,která se na stropě rozprskla v pořádnej flek .... no,v první vteřině jsem se nebezpečně zakymácela smíchy,v další jsem s sebou málem flákla na zem,protože jsem se ve svejch protiskluzovejch botách vydala pro utěrky a uklouzla jsem v louži,co jsem tam předtím udělala ...to už mě úplně dodělalo ...když se na mě přišla Lenka podívat tak stačil jedinej posunek a už byla zlomená smíchy taky No,pak jsem v rámci možností (a své výšky ) odstranila marmeládu a preventivně jsem zhasla Pak už naštěstí padla,takže jsme se honem spakovaly a vypadly jsme Cestu k východu jsme s Lenkou zkrátili řečma na téma pití...to byl rozhovor fakt na úrovni "To je jenom voda..." "Odkud? " "Ze záchodu. " "To jsem taky zkoušela... " (kdyby mě nechala dokončit myšlenku ) "Jéžiši" "počkej ale ne jako nabírat v záchodě,ale v umyvadle " No,pak se to zvrhlo v rozebírání jaký by bylo asi nabírat vodu vyloženě v záchodě,takže to radši nijak popisovat nebudu Po vylezení ven jsme vyrazily na cestu,přičemž padla věta na téma kouření..předpokládám že víte co jsem si neodpustila,takže dál Pak jsem se radši rozloučila,abych se ještě nezkazila Jo,není nad to,když se daří ....

5 komentářů:

  1. Nevim proc, ale nejak ted nemam chut na koblihy...:-x

    OdpovědětVymazat
  2. Jedna Lenka horsia ako druha :-i

    Btw ak som niekedy povedal ze si sikovna tak na nedelu vecer a vcerajsok to neplati :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. 4Jarda: tak to se omlouvám :))

    OdpovědětVymazat
  4. ja jsem ta prvni.. když je ta druhá horší :-P :-í

    OdpovědětVymazat
  5. Netreba omluv, tak uz to chodi... po exkurzi ve slepicarne se taky cloveku nejakou dobu pri pohledu na vajicka zveda kufr...

    OdpovědětVymazat