středa 28. září 2005

Co se děje a neděje...(teda hlavně děje )

a jedna fotečka k tomu
Po v předchozím příspevku zmíněném tělocviku nemůžu chodit. Nebo spíš můžu, ale teda bolí to jak pes. To byla docela sranda včera ve škole, když mě angličtinářka poslala shánět třídnici. Tak jsem tak nadšeně vyšla ze třídy, že budu mít na chvíli pokoj, došla jsem ke schodům a tam jsem málem zaskučela. Po schodech dolů, to je nejlepší. A ještě lepší je, že máme třídu až ve třetim patře .
Začla jsem koukat na zatím nedotaženej film BeWitched. Docela to jde, i když zatím mě nejvíc pobavila recenze, co jsem kdysi četla na libimseti.cz. Film pojednává o čarodějnici, která chce začít žít normální život, přestat čarovat a začít pracovat (to já bych čaroval až bych brečel :)) )
Včera jsem byla v rámci rozšíření obzorů s kamarádama v hospodě. Byla tam docela sranda, jelikož mě spolužák odtáhnul na záchod a říkal ať počkám a jsme tam trochu dýl. Když jsme se pak vraceli k ostatním, tak mě chyt kolem ramen, začal si zavírat poklopec a pochválil mě. To jsem prostě NEMOHLA zkazit Dalším dosti vtipným momentem se stalo naše pití "Žabího hlenu" (chcete-li "Afgánského chrchle" ). Ač to bylo docela hnusný, pily jsme a v tom tam přišel nějakej spolužákův kámoš, podíval se co pijem a řek: "Přeju dobrou noc, páč po tomhle se nevyspíte. Jsem to pil minulej pátek a s_al jsem po tom celou noc. Hm
Mám novýho mobílka. Červenýho . Ráno jsem ho nicméně málem vyhodila z okna, protože mu jaksi nedošlo, že je svátek a snažil se mě probrat už v šest. Ještě lepší na tom bylo, že o minutu dřív mě překvapivě přes dvě zdi probral můj starej mobil, protože máma ten alarm nevypla a následně to zkusil ten novej. No řeknu vám, měla jsem zkaženej celej den
Odpoledne jsem měla jakousi tvůrčí náladu a zvelebovala jsem svoji noru. Třeste se, její dokumentace, abyste mě líp poznali, ze blíží .
Když se daří, tak se daří! . Mám (teda můj věpřový bratr má ) další odpověď na inzerát: Zdárek zdravím tě vepřová hlavo :o) No asi už musíš být pořádně v depresi když se snižuješ k takovému to činu :o) Ikdyž proč bych tu jinak byla já že? ;o) Co můžu nabídnout: Pěkné vepřové končetiny,určitě by se ti zalíbily,tučný vepřový zadeček a spousta jiných předností co se mé osoby týkají.I já mám prostornou postel,počítač a skoro i auto,mám spousty zálib a koníčků.Ráda si zvyšuju adrenalin náročnými sporty.Tak co ty nato?Dáme vepřové hlavinky dohromady??Dvě postele jsou víc než jedna ;o) ještě uvedl/a mám 20let , jsem svobodný/á , měřím 171cm , má postava je štíhlá , cigarety nekouřím , alkohol piju jen příležitostně , mé vzdělání je středoškolské , narozen/a ve znamení Blíženec
A teď už slibovaná fotečka. Trochu temná, Jimimu se nebude líbit, protože nemá rád BW fotky, ale budiž . Dám jen malou, protože by to lezlo z šablony,

ale v případě zájmu se můžete podívat i na velkou (btw. ve větším je to imho lepší ) tady.

4 komentáře:

  1. No teda toto som sklamany :-( Ked fotecka tak Zuzanka a ne nejaka blba odkvitnuta pitomost :-i Ale ked ta to bavi, preco nie :D

    OdpovědětVymazat
  2. Už si moc nepamatuju, kdy jsem měl Afgánskej chrchel naposled, ale mám pocit, že jsem dopadnul podobně jako onen šohaj ;]

    Btw, ta fotka je naprosto skvělá, já zklamaný nejsem, bw rules ;]

    OdpovědětVymazat
  3. 4Jimi: neboooj, uz se na tom pracuje ;))
    4miira: tak to mam zrejme nejaky odolny telo, protoze me "jen" celej vecer bylo blbe :D

    OdpovědětVymazat
  4. Zajímavé, jak se i na takhle pitomý inzerát najdou lidé, co odpoví :))

    Fotečka pěkná :)

    OdpovědětVymazat