neděle 11. září 2005

Začínám prorážet do modelingu...

sice jen po částech,ale...
Už to prostě nejde zastavit. Nelze zabránit tomu, abych se stala profesionální modelkou. Proč? Protože mám nejhezčí vepřovou ruku v rodině ( (c)Ivošek ) Toto je screenshot jedné části, se vyskytuje na DVD v zářijovém Chipu (vyšlo to už? ). Prostě už se nedá popřít, že mě má bezpochyby vepřová ruka proslaví
Jo a když už jsme u těch vepřovin, vzpomínáte na ten inzerát, co jsem bratrovi podala? Přišla odpověď ... jsem se řezala snad ještě půl hodiny
Ahojky vepřáčku nechceš se seznámit?Jsem taková vepřačka:) brotuska@centrum.cz ještě uvedl/a mám 17let , jsem svobodný/á , měřím 158cm , má postava je pár kilo navíc , cigarety nekouřím , alkohol piju jen příležitostně , mé vzdělání je středoškolské

8 komentářů:

  1. Dokud je to jen ruka, tak je to dobrý... Je spousta lidí, kteří do modelingu prorazili díky úplně jiné části těla :DDD

    OdpovědětVymazat
  2. ..třeba nohou :yes: :DD (konečně ti k něčemu byly tvé "pěstěné nehtíky" :)))

    OdpovědětVymazat
  3. 4miira: no,vis...mam pocit,ze treba takova ehm,prdel by se k programu na generovani krizovek moc nehodila :DD

    OdpovědětVymazat
  4. No, tebe mít jako sestru asi taky musí být fakt pěkna hustá věc. Představa, že by mě někdo dál inzerát na net, tak bych ho přinejmenším zabil. No, ale kdyby se chytla nějaka pěkná holka, tak to bych byl rád. A doufám, že taky ještě uvidíme další tvé časti.

    OdpovědětVymazat
  5. 4Gladiator: nahodou...ja se jen snazim neslapat mu po stesti a pomoct mu najit pravou lasku...sice uz nezminuju jak,ale...:-i :DD
    a k tem castem jde o to,jake mas namysli :D neco hodne je v archivu ;)

    OdpovědětVymazat
  6. 2 ZuSka: no, už jsem viděl toaletní papír potištěný křížovkami, tak proč by se k nim pr*del nehodila? :)))

    OdpovědětVymazat
  7. No, nešlapat po štěstí, to je teda dobrý. Ale občas zkus popřemýšlet, jestli o ní má zajem. Ale jinak schválim, byl to dobrej nápad. Asi teď si tak krapet vystřelím ze svého bratra, chudáček. Ale co....show must be fanny.. Tak potom napíšu, jak to dopadlo.

    OdpovědětVymazat
  8. 4Gladiátor: náhodou jsem to podala s opravdu nejčistšími úmysly ve snaze mu pomoct...:-i :DDD tak hodne stesti ;))

    OdpovědětVymazat