čtvrtek 15. září 2005

No to mě fakt ****, toto

dělala jsem na praxi dort...
Dneska ve škole jsem, jak jsem zmiňovala v předchozím příspěvku, dělala dort. Vyvíjelo se to tak nějak...no... Bylo mi řečeno, ať si to udělám jak chci (teda v rámci fotky, která byla vzorem). Ovšem všechny moje nápady, návrhy byly smeteny pod stůl s tím, že by se to nehodilo, je to moc babkovský apod. Moje kreativní já skuhralo a já jsem zuřila. Skvělý odpoledne. Výsledek vypadal takto:


Nevim jak vám, ale mně ten dort přijde absolutně hnusnej. Bez trochy nápadu, prostě jen strojený nudný věci, co se dělaj pořád. Howgh ( jo jinak, mezi mými, aspoň TROCHU ORIGINÁLNÍMI dorty se objevil jubilejní 20. přírůstek nazvaný "Chemie". Tak mi to tam checkněte

3 komentáře:

  1. nevim proč, ale hned mě napadlo, že to rozlitý je modrá skalice :D to bude asi dežavíí :)))

    OdpovědětVymazat
  2. 4onlinka: ano,jak se rika "plakat nad rozlitou modrou skalici" :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. je hnusnej:o) jako pohrebni. ..ale stejne bych neodmitl. A "tam" je to uplne neco jinyho. Mne se nejvic libi snowboardackej. Je takovej klidnej a snehove cistej. Ale kocka je taky super dilo. A vubec vsecko je to vzacne zajimavy. Nepohrebni:o)

    OdpovědětVymazat