pondělí 5. září 2005

Jak to vlastně s panenstvím, menstruací, dnešními děvčaty

....a tělocvikem je
Dneska jsme se nějak na tělocviku bavily s učitelkou o hodinách a došla řada i na naše velmi oblíbené plavání v městském bazénu. Abych vás ale uvedla do obrazu,musím nejprve zavzpomínat na loňskou hodinu,kdy jsme se sešly před plavečákem a jedna druhačka se omlouvala,že z důvodu menstruace nemůže jít plavat :
Učitelka : "Jsi ještě panna?" druhačka : "Ne...? " učitelka: "No tak se nevymlouvej,že se nemůžeš koupat,vem si tampon,jako to dělám pokaždý já,když jdu na trénink a je to! Já tam taky nemůžu přijít a říct : hele trenére,dostala jsem to,nemůžu jít trénovat..." samozřejmě neexistuje možnost,že někomu to prostě nevyhovuje... Abych se vrátila k tomu,co jsem začala,probíraly jsme následující hodiny a došlo na to už zmíněné plavání. učitelka: "A né že se zas budete vymlouvat, že se nemůžete kvůli mentruaci koupat,jasný? Jste už druhačky a o prázdninách jste se dovíkde s kdovíkym pošťuchovaly..." (opravdu decentně řečeno ) tento její přístup mě ovšem pro tu chvíli (a hlavně tomu pomohla představa,jak mi s radsotí píše neomluveno,že se odmítám jít koupat ) tak rozlítil,že jsem lehce napruženě poznamenala "NE,JÁ nemůžu!!" načež nad mým "odhalením" následoval smích a učitelčina reakce "Teda,tys to řekla tak razantně......Dobře,tak jediná Zuzka nemusí chodit plavat,když nebude moct,ale vy ostatní žádný výmluvy! A né,že tě během školního roku uvidim někde,jak se s nějakym vedeš za ruku!!!" já: "To nehrozí " (teda...I hope so ) učitelka: "A skočíme spolu na gynekologii " ( no to iste ) Veselí však zdaleko nekončilo,protože se ozvala Jana: "No ale pančelko to já teda taky nemůžu! " ,což jsem ZROVNA JÁ musela komentovat slovy "Jo,ona nemůže,protože pořád sedí u počítače " což ovšem zase nevydržela učitelka,která poznamenala "No ale přes internet se seznámíš s nějakým a - " (tady v té chvíli jsem prostě MUSELA dívat do stropu ) Jana: "Jo, a ten mě přes dráty odpaní ". No,já nevim,jak ostatní,ale mě docela zarazil učitelčin přístup,kdy ona předpokládala,že každá holka úderem patnáctejch narozenin vleze do postele prvnímu,kterýho potká... (už padla teorie,že usuzuje podle sebe,ale tu nahlas nevyslovim,protože bych nerada poškodila autora )

4 komentáře:

  1. Ještě, že se mě takovýhle problémy netýkaj ... :-i :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Mno...ale mozna zas lepsi nez nejaka stara,zla,nudna ucitelka...neco jako jsme meli minulej rok na chemii...
    Ale jinak...taky sem rad,ze mam absolutne odlisne problemy :-i

    OdpovědětVymazat
  3. Stará dobrá školní léta. Ještě dneska si pamatuju, jak si nás na ZŠ tělocvikářka postavila do lajny a před kluky, seřazenými vedle, na nás řvala: "A pamatujte si, že menstruace není důvod nezúčastnit se hodiny TV!"

    OdpovědětVymazat