čtvrtek 15. září 2005

No kam jsem to vlezla...

tak, dámy a pánové, jak umíte počítat?
14.9.2005
Dneska bylo na praxi velmi zajímavo. Dozvěděli jsme se totiž, že nikdo kromě naší geniální spolužačky nevíme, kolik je 6x6. A co tomu předcházelo? (na vysvětlenou bych ráda charakterizovala hlavní aktérku. Je taková...strašně lehce se naštve. Jakožto boží příklad bych uvedla úterý, kdy jsem dělala palačinky. Když jsem jí poprosila, jestli by mi laskavě přestala vytláčet pánev z plotnym nějakym hrncem, napotřetí se naštvala a trhla s tim hrncem tak, že půlku obsahu vylila na sebe a sporák...)

Tak si tak v klidu promazávám dort, kterej mám zejtra na objednávku dozdobovat a sleduju, jak mistrová posílá spolužačku do lednice s platem (tak 80x80 cm deska, momentálně celá pokrytá Indiánkama ). Spolužačka se vrací a po chvíli ji mistrová pošle ty indiány spočítat. "Tak kolik jich tam je, Šárko?" "Třináct, paní mistrová " (ten podlejzavej tón se nedá žádnym smajlíkem vyjádřit ) "Ale to je nějak málo, jdi je přepočítat." "JE jich tam třináct " povolujou mi nervy a zapojuju se "Ale dyťs jich tam nesla celý plato, tak je to kravina..." ignoruje mě "JE JICH TAM 13!!! "Ale Šárko, mi neříkej, že jsem jich postavila jen 13, to je strašně málo na to, že to bylo celý plato." spolužačka začíná ječet "ALE VŽDYŤ TAM JE CELÝ PLATO!! A JE JICH NA NĚM 13!! mistrová kapituluje "Přines to sem, podívám se sama " spolužačka přináší "No, se sama podívejte...šest po šesti řadách, to je TŘINÁCT!!!
No já nevim, ale první věc, co mě hned poté, co jsem decentně vysvětlila, že 6x6 je 36, napadlo, byla věta "No kam jsem to sakra vlezla??

4 komentáře:

  1. no tak kdyby jsi nebyla tak důvěryhodná osoba :-i, tak bych tomuhle příběhu snad ani nevěřila :DD

    OdpovědětVymazat
  2. škoda že sem zrovna byla doma......
    :o)))

    OdpovědětVymazat
  3. škoda že sem zrovna byla doma......
    :o)))

    OdpovědětVymazat