čtvrtek 10. listopadu 2005

Co zas otec...

prohlásil:
Já jsem měl furt takovej sen, že budu mít holčičku Zuzanku, co se mnou bude v bílejch šatičkách chodit na procházku za ruku a bude milá. A místo toho mám takovýhleho klacka, co je drzej jak vopice...no to jsem dopad . Jsme si zbytečně třepili hubu, místo toho jsme tě měli vzít pohrabáčem rovnou a bylo by...."
(krátká, vševysvětlující poznámka v závorce: byl rodičák )

6 komentářů:

  1. Ja mam tiez podobny sen :-i Ale az ja budem mat deti tak nebudu rodicaky, takze pohodaaaa :D

    OdpovědětVymazat
  2. U své první dcery (19 let) jsem to kvůli rozvodu nestihl. Ale teď se na to těším... Jak já budu důůůležitej a přííísnej! Rodičáky totiž budou. Já mám pocit, že nejdřív byly rodičáky a teprve až potom škola:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Je, rtodičák. To teda bude mazec. Až bude, tak ja nebudu. :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zkusil bych nátlak. Převlíkni se do bílých šatiček a nekompromisně vytáhni tatínka na procházku. Pak by ho možná takové sny přešly... :))))

    OdpovědětVymazat
  5. jo, rodičák...následky čekám u otce v neděli :-(

    OdpovědětVymazat
  6. unas to bylo v poho.....akorat otec potom co prisel z prace prones neco ve smyslu ...tak co bylo na rodicaku ...at si muzu prastit.... :D ale jste ziju takze .....:D

    OdpovědětVymazat