neděle 20. listopadu 2005

"Ták...pravou nohu na červenou."

"Co na mě sakra šlapete?? "
Včera jsem měla 17. narozeniny. Po probuzení, čtyřech hodinách na brigádě a chvilkové relaxaci u počítače jsem se s trochou melancholie oblíkla do toho samýho, co jsem měla loni, a čekala jsem na Lenku. Když ta dorazila, začly jsme připravovat chlebíčky. Když pak dorazily holky (otevřela jsem dveře a říkám "Nemám pingpongovej stůl", jak bylo v původním plánu. Veselá dvojhlasná odpověď "My zase nemáme pingpongový pálky! " mi situaci značně zjednodušila ), Lenka se chopila foťáku a už to začlo . Tomu se říká servis - řeknu "Udělejte chlebíčky!" a vony fakt makaj ( Jana Š. se mě při mazání chlebíčku náhle zeptala "Zuzo, budeš mít 18. narozeniny??, což mě dosti rozesmálo, takže jsem musela odpovědět "No pokud mě zejtra nesrazí náklaďák tak jo " , ovšem Jana pak dokončila myšlenku "...oslavu...". Celkově to ale nechápu, zřejmě jí šlo o to ušetřit na dárku )


...i když pokusy o vzpouru tu jsou (vezmu okurku a strčím jí druhé Janě k obličeji, protože mě neposlouchá, když se jí ptám, jestli jí bude ještě potřebovat. Reakce Jany jedna: "Co jí to strkáš??" Reakce Jany dva: "Co mi to strkáš??". Moje nepotlačitelná reakce "Co jí to strkám??" )


"Nalepte twister!", tak...


Pozor, školka dorazila. Jdeme si hrát


A jdu rozbalovat dárky. No to je úroveň, dát mi to ve vánočním balícím papíru


Příště to hodim na kysnu já tobě


Máme vycházku z Rábů...


...ale nechceme se tam vrátit


Chvilka napětí...


...a zas tam jsou žvejkačky


Jdi s tim foťákem už do pr...ehm, teda No comment


Pozor, dorazila Jana a velmi rychle se vmísila do davu (resp. hodila si na hlavu serpentiny jako ostatní a začla se dementně smát )


Tak tak nesu pití a náhle mi zmizel tác...


Fjuííííí


Teď se to bude hrát


Mojéééé


Když mně to nejde rozděláááát


A už se hraje...já tu pravou nohu na tu žlutou prostě DÁM!


No tak néé, no


To je hra...pěkně zaberu políčka, opřu se a čekám


Vyhrála jsem. A padám


Připravit, pozor, vybíháme!


My name is, my name is


Kdoví, co tam Jana loví


A přichází žrací pauza. Všimněte si, jak se na to už už vrhaj, ruce připravený vyrazit


Jany a jejich životní láska. ŽRÁDLO


Pozor, Jana v akci. Stojím mezi dveřma a říkám "Dělej, jde sem kosa!". Ona: "Tak proč jí zveš??"


Opravdu vychlazený přípitek


Detajl. Stále nealko


Znovu jídlo. Něco ubylo, něco přibylo...a to není myšleno jakože tam někdo vyhodil oběd .


Hehe


ááá, spletla jsem se, Jana tam asi za chvíli něco přihodí (jsme na sebe v jednu chvíli s touhle Janou házely takový ksichty, že to musela Jana Š. komentovat "Hele vony maj stejnej výraz...taky tak blbej.."


Lenka si soustředěně nalévá údajnou colu a předává foťák Janě P., která to rozjíždí v opravdu velkém duchu


Žába


Pozor, Jana ulovila "mističku" s brambůrkama a snaží se je honem zpracovat, aby na ní zbylo


Kruci nech se vyfotit


Mrazík se může se svym plnovousem zahrabat


Tak dost, děcka, teď už vážně


Jana Š. pokračuje ve futrování všeho, co najde. Honem schovat kočičí misku


(jinak tahle Jana se jednu chvíli tak otočila na tu druhou a říká jí "Fotíš?", načež jí ta druhá úplně oslnila, když na ní otočila foťák. Janin dodatek? "Ne mě, debile!"


Chvilka pohody u počítače. Honem futruju, co jsem ulovila, a zapisuju hlášky do poznámkovýho bloku. Všimněte si, že už je tam zase obyvatelno, tj. je znovunastolena jistá vrstva humusu


Neříkej


Trošku ztížíme hru


Moje obratnost v plné parádě, snažím se vyhrát nad Janou, která ale jelikož je bezpáteřní potvora, stále vyhrává (hrajeme, Jana náhle poznamená "Fuj, jsem do něčeho šlápla." nedalo se reagovat jinak než "Neboj, psa nemám." )


Záda na jakkoukoliv


První skupinovka. Někteří nejmenovaní srabi radši ani nekoukají do foťáku


Komplet všichni. Jen Lenka je jen ploviční, abysme se vešly do záběru


My se máme ráááádyyyy. Jenom nemůžů dejcháát


Pozor, začíná série fotek s oslavencem. Páčto ale začly docházet baterky, máme od každé fotky jen jeden kus, tj. omluvte sníženou kvalitu obrazu . Jinak ty naše divný výrazy...no, to radši nebudu vysvětlovat, ale byla to jistá soutěž .






Moje gorilka. No není roztomilá? (au )


A tady ještě dárečky. Dostala jsem přáníčka (obzvlášť to druhý je suprový - NAROZENINOVÁ RADA: Ohlížej se JEN za muži s velkou BOULÍ v kalhotách... vevnitř: ...je to buď vyspělé MUŽSTVÍ nebo naditá PENĚŽENKA, rozhodně ale neprohloupíš! ), dvě sady svíček, náhrdelník s delfínkem, šklebličky, hromadu žvejkaček, DiDo (pod nápisem DiDo je dodatek Ale né, že tam zůstaneš!!! :D ) a to vpravo, to je pejsek, kterýho mi dal v pátek v noci bratr. Ten chodí, štěká a svítivě zeleně mu svítěj oči . Prej abych nemusela pořád chodit za Benem, když my psa nemáme


Tak, a co na závěr? Uvidíme(te) nás na fotkách z dalších narozenin za rok, pokud se jich teda dožiju...že, Jani?

12 komentářů:

  1. Tak toto bude dlheeee :D

    Minuly rok dve Jany, tento rok tri Jany, buduci rok styri Jany :-i

    Na fotke "kdyz me to nejde rozdelaaat" mas fakt taky zufaly vyraz :D

    "My name is" je desne cool, fakt jak raperka :D

    Aj to jak Jana ide nieco vypustit je bezva :D

    Leňulka to ma urco RC colu, ze jo? :D

    Na tej "nerikej" to vypada ako by ti uz uz mala vyletiet lava ruka a pristat na Janinej tvari :-i :DDD

    A opicka je moooc roztomila ;-)

    Zelam ti aby si sa tych 18tin dozila ;-) lebo by som o podobnu blogovinu nerad prisiel :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já chci taky takový fajn oslavy :'D

    OdpovědětVymazat
  3. Jo,slušná dámská jízda, jen tak dál. A Suzi, vše nej k 18. narozeninám.

    p.s. ta věta, že musíš schovat kočičí misku je BEST OF!

    p.s.2. Nediv se, že přeju k 18. narozeninám. Na tyhle je už poudě. Bohužel :-(

    OdpovědětVymazat
  4. Páni...koukám se na odkazy a ten tvůj nadpis o šílené blondýně mě oslovil. Jsme tedy dvě. :-)))

    borufka.bloguje.cz

    OdpovědětVymazat
  5. nehodlam tady nic komentovat....pouze jen ... doufej ze se tech 18. dozijes... :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  6. Kde som sa to dostal :) ...? Jimi mal na blogu link, tak reku kuk sem. Btw, vsetko najlepsieeeee k 17.narodeninkamm, vela zdravicka, stasticka, lasky, sexiiiiiiku :o), vela uspechov v osobnom zivote, skole a vsetkeho, bez coho je svet prazdny a bezfarebny. Nech kazde rano vstavas s pocitom, ze tento den bude urcite o trosku krajsi ako den predtym... No, ale teraz k blogu...
    TAK TAKOVU PARTY SOM ESTE NEVIDEL :o)! Vy zenske sa viese pekne odviazat. Hned od druhej fotky som vedel, ze to bude paradna oslava.
    Twister (alebo ako sa ta hra vola) nemaaaa chybu :). Jimi, kupime si taku a na dedinkach zahrame. Len dufam, ze sa nedostanem do takej situacie, ze koldo alebo JT budu nadomnou :-! :D. Inac Jana sa ani fakt nexe fotit...Raz nozik, raz prostrednik, raz nieco lovi :o))). Co dodat na zaver...Naozaj paradna oslava. Dufam, ze tento kec nebude dlhy ;). Greeting from -=)x(Dupi)x(=-
    PS: veeeery gut&nice photo

    OdpovědětVymazat
  7. PS2: a brutaaaal komentare k fotkam :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jasne ze si este taku oslavu nevidel, lebo na kazdej nasej oslave su maximalne 4 zeny :-i :-)))

    OdpovědětVymazat
  9. 4Incik: si zorganizuj, ne? ;))
    4Jimi: dobre, pokusim se dozit :DD
    4Gladiator: lepsi pozde, nezli pozdeji ;))
    4Staon: tobe taky ;))
    4Efulin: uz jsem tam jednou byla, temno ;)
    4Jogi: to si pis, ze doziju :P jen proto, abych te mohla dal prudit, vis? :-i :DD
    4Dupi: Velkaaaam :D tobe taky a btw. twister si prinejmensim vyrobte, je to nehorazna sranda :D
    4Jimi: kdyz si neumite sehnat...:P :-i

    OdpovědětVymazat
  10. jediné tvé štěstí je, že se neukazuješ na icq a nejdou mi konkrétně k tomuhle příspěvku psát komentáře :-i :D (a teď jestli to půjde, tak se naštvu :D /jo a pokuď to jde, tak říkám, že příště bude cenzura už ve foťáku a žádný vopičky nebudou :-i :DD)

    OdpovědětVymazat
  11. Ze Leni, uplne na nas hadze bobek. A cenzura nebudeeee :P To teprve uvidis niekedy okolo 3. az 4.1. co bude na queez.bloguje.sk :-i

    OdpovědětVymazat