úterý 22. listopadu 2005

Velká ZuSka oznamuje, že...

přichází týden čtení
Teď v pátek jsem, kromě focení svojí nory (coming soon ), byla s mámou kupovat nový knihy do školní knihovny, kterou spravuje. Když jsme po opravdu dlouhém, ale opravdu krásném výběru (tak si tak čapnu Wilbura Smithe a nesu ho k ní.
Ona: "A bude mi to někdo číst?? " já: "No, já " ona: "Tak si to tam hoď " )
jsme vyrazily směr náš domov s bednou knih, ve které jsem se já včera při jejich razítkování (vepředu, strana 17, tiráž, vepředu, strana 17,...) prohrábla a pár jsem si jich vybrala.
D. Vlčka - Předtuchy (btw. tuhle knížku poézie jsem vybírala já, něco málo jsem z toho už v Heliosu četla a je fakt rulézní. Možná vám to ještě časem nacpu ),
Kámen mudrců (Čtyřlístek forever . Tohle už jsem sice přelouskala včera, ale nevadí ),
L. Lanczová - Čas něhy (nová, zajísté velmi sra...ehm, kvalitní knížka . S radostí si to ovšem přečtu, protože co jsem zatím nahlížela, jakási patnáctiletá nanynka bude na chatě se svým bratrem a jeho kamarády, do jednoho se zamiluje, nechá se od něj odpanit a on ji pak odkopne. No sladké, už na to letím . Jen doufám, že mě nebude při četbě nikdo poslouchat, protože obvykle četbu tak prožívám, že nahlas vyslovuji své mínění o hrdinech a podobně ),
W. Smith - Řeka bohů III. (na tuhle se těšim přímo extrémně, nebude nic lepčího než těchlech párset stránek. Trojku jsem už sice četla, ale jen jakousi hoodně zkrácenou verzi, nějakejch 100 stránek, takže určitě se aspoň něco novýho dozvim. Jinak pokud jste toto nečetli /a máte nervy na první díl o asi 800stranách a druhej taky takovej / a nemáte nic proti románům ze starýho egypta, tohle zkuste. Je to zatím nejlepší série knih, co jsem kdy četla ) a nakonec je tu téměř celej zbytek
Stopařova průvodce galaxií (pětku neměli )


Tak, za pár dnů se ozvu (jinak, Mathew Gregory aka obr Karl z Velké ryby je v Guinessovce 2006 zanesen jako člověk s největším chodidlem na světě. Jeho pravá noha měří 44,5 cm a boty nosí (na naše číslování) 63, což ovšem k jeho výšce 2,29m není zas tak moc, že? . Každopádně pěknýýý )

6 komentářů:

  1. Až na jednu chybičku, na kterou jsem autorku upozornil, tak je to moooooc hezký.

    A nechci buzerovat, ale nebyli to knížky spíše pro Suzy, když se na ten výběr koukám.

    Ps. Opovaž se ozvat za pár dnů. Zítra tě čekám na ICQ. :-))))))

    OdpovědětVymazat
  2. Milá suzy k tvému výběru :
    W. Smith — Řeka bohů III je celkem dobrej
    Stopařův průvodce po galaxii se díl od dílu zhorušuje až neuvěřitelně. A zbytek stojí za ......

    OdpovědětVymazat
  3. takto zneuzivat pravomoci verejneho cinitela... btw co sa stalo s Malou ZuSkou? :-. :DD

    OdpovědětVymazat
  4. řekla bych,že ti o knížce Čas něhy řekla nějaká husa,která ejí knížky tak nehltá jako já.Mimochodem tenhle názor je pěkně blbej!!!!!!

    OdpovědětVymazat
  5. 4danka: me za nej ukamenuj ;)
    tohle byl jen prvni nazor, uz jsem to pred casem docetla a celkem si za nim stojim. "Znovu k němu zašilhám. Ta podlouhlá boule dosahující až k horní gumě boxerek... Páááni...". Nepresvedcis me, ze ta holcicka nebyla totalni kravka (nevyjadruju se jen k tomuhle uryvku). A jinak, pokud nekdo neco nehlta a automaticky je diky tomu husa, je to zvlastni. Mam spis opacnej nazor :P.

    OdpovědětVymazat