sobota 5. listopadu 2005

"Volně, volně, jdeme do nich, volně,-"

slibované a dosti nebezpečné fotky
Úspěšně jsem dopřechodila pátej den nemoci a mohla jsem vyrazit do tanečních. Fakt, že mi po příchodu domů tak nějak přestala rýma mě celkem potěšil, tak jsem dokonce i nadšeně (kdo by nebyl po dnešku nadšenej.... Jinak byla mi vynadat třídní, že jde psát známky na rodičák a já mám samý jedničky, jednu dvojku a propadám z ekonomie /jsem psala jen jeden test a učitel mi neuznal, že jsem tam na tu látku minulou hodinu nebyla /) vyrazila na zastávku MHD, kde už na trolej čekala skupinka podnapilejch divnejch típků, takže jsem se preventivně přesunula o zastávku blíž ke konečný. Tam byly ovšem zas jiný kreatury, takže jsem si moc nepomohla .
Když jsem došla ke kulturáku, zrovna se tam rozpouštěl předchozí kurz. Skupinky trousící se pryč, které v rukou svíraly svoje společné fotky napovídaly, že přinejmenším přestávka bude dneska humorná. Byla . Ale o tom až za chvíli (teda za předpokladu, že hodláte pokračovat ve čtení ).
Když jsem zabrala místa pro mě a Mácu a to konečně dorazila z hokeje (a nadávala, že ty lůzři prohráli tuším 7:5 ), začla hodina a mistr vytasil naše společné fotky. Jeho prohlášení "Tady chlapci maj ale na fotce nějakej flek, za to se omlouvám. Ale hele, dívky ho tam mají taky..." bylo dosti humorné od chvíle, kdy se k nám za záda své partnerky otočil a ukázal nám, že myslel tím flekem ji, protože tam má bílý šaty . Nakonec ještě dodal, že "Jo, ještě mě omluvte, zkoušíme tu novej mikrofon. Mikroport, jako maj v BigBrotherovi. To třikrát vypnu a musim odejít..." a pánové vyrazili.
Tentokrát se sice nikdo nevysekal , nicméně jsem byla předem pobavená už ve chvíli, kdy jsem zjistila, že pro mě míří Bolda. Jeho hluboká úklona a "Smím prosit, Bugynko?" mě naladilo na správnou frekvenci a vyrazili jsme to víru tance. První série byla celkem v pohodě (protože tam nebyl valčík ), a navíc jsme každou volnou pauzu, kdy nám mistr něco v kruhu vysvětloval, s Boldou naplňovali tím, že jsme do sebe vráželi bokama. Musím bohužel po těch pár letech na parket uznat, že byl v jisté převaze .
Pak přišlo, co přijít muselo, a to konkrétně Michal (mám ho ještě popisovat, že je levej? ). První tanec jsme tak nějak odskákali a pak jsme se začli učit další verzi Country. (Jinak u toho se mistr taky pěkně předved, když stál na kraji řady a neměl si s kym plácnout, tak místo aby tleskal, tak jakože plácal svoji partnerku po zadku ).To byla celkem sranda vzhledem k tomu, že Michal nebyl schopnej pochopit, co se po něm chce, takže jsme tam poletovali sem a tam a nakonec mě zachránil kolega Svoboda, kterej řekl, že se vyměníme a táhnul mě pryč.
Moc si ovšem nepomohl, protože provokoval a já jsem se bránila. Jeho pozdější prohlášení "Bugy, já když s tebou tancuju, tak mám závažný obavy o koule" radši nebudu zmiňovat , ovšem co za zmínku jistě stojí je jeho snaha udržet si sako suchý. Upozorňovala jsem totiž, že (se mi zase spustila rýma) mi teče docela nudle, tak ať mě hlavně nenechá usnout, jinak mu to plácnu na kvádro . Když jsme pak stáli v kruhu a čekali na cha-chu, nevydržela jsem to a se sdělením, že "Já už to taky asi fakt hodim na parket " jsem se odtrhla a šla jsem se vysmrkat.
Když jsem se vrátila, šli jsme tancovat cha-chu. To jsme zvládli skvěle, Svobi se dokonce divil, že nám to jde tak dobře (to ovšem nesmim znímit fakt, že při newyorkách odmítal dávat volnou ruku jinak než na styl kuře ), ovšem pak přišel konec. On jen tak mimochodem poznamenal, že mu stahuju rukavici, takže já jsem se neubránila, zvedla jsem naše momentálně spojený ruce a začla jsem mu jí stahovat úplně . On se ovšem pomstil v tom, že poslední otáčku tak škubul, že jsem myslela, že mi vyhodil rameno . Ještě že jsem slušně a společensky naladěné děvče, které se mlčky nechalo odvést na své místo a nekomentovalo to .
Po přestávce, kdy jsme si vyzvedli fotky (úúúplně dole ), byla překvapivě pánská volenka (teda né že bych si stěžovala ). Ke mně vyrazil opět Bolda, žel trochu to neodhadnul a poslední tři metry a ještě půl metru nademnou vzal skluzem, takže si na mě krapet lehnul a pak až jsme mohli jít tančit . Když jsem si k němu uložila kapesník, postavili jsme se do kruhu na další jakože_nabírání_tanečních_schopností, tak mistr prohlásil, že "Pár chlapců o přestávce po převzetí fotek dezertovalo, tak jim vyřiďte, že je zdravim." , Bolda lehce naštvaně prohlásil "Tak to jsem se nemusel fakt hnát " a pustili jsme se do foxtrotu. To bylo tak elegantní, ten náš tanec, kdy otáčky byly rychlý, že jsem se málem poblila a neustále jsme někoho sráželi .
Když nebyla dámská volenka po přestávce, nebylo se čemu divit, když přišla hned potom. Rychle jsem ulovila Petrova kamaráda a táhla jsem ho na parket, kde jsme nejprve celkem slušně předvedli tuším waltz, pak jsme krapet pokonili valčík a pak přišel jive. Ten nám docela šel, učili jsme se "rande", jen mě trochu překvapovalo, že pár vedle nás dycky někam zmizel . Možná proto, že tam bylo tolik místa, že když jsem udělala branku, tak jsem nejdřív střelila "rande" s partnerem vedlejšího páru a pak až s tim svym .
Pak ovšem přišlo dosti zlé, když jsme se postavili do kruhu a mistr řekl, ať se tanečníci posunou o tři partnerky doprava. No to byste neřekli, kdo za mnou najednou stál . Už jen představa valčíku mě děsí, ovšem představa valčíku s Michalem, to už je i na mě moc . Ale začlo to tak pěkně. Asi třikrát mi šlápnul na nohu a pak se u nás zastavila mistrova partnerka a snažila se mu to vysvětlit. Pak u nás chvíli stála, napomínala ho a pak to vzdala a odešla. Trochu jsem se bála, že se šla oběsit, ale nešla . Konec tance byl přímo výsostný, protože mi tak šlápnul na prsty levý nohy, že jsem si tam sedla na bobek a zoufale si držela nohu, že se mě všichni kolem vyděšeně ptali, jestli jsem v pohodě a na moje "Ne." se tvářili dosti zúčastněně (jinak myslim, že mi sleze nehet na palci ).
Při poslední sérii se zase dostavil Bolda, tudíž bylo o zábavu postaráno. U waltzu jsme trochu předělali mistrovo předříkávání na "Volně, volně, jdeme do nich, volně, volně,-" a řídili jsme se podle něj , pak jsme při cha-che předvedli úžasnej tanec, protože on už tak nějak odmítal většinu figur, co tam máme dělat a nakonec jsem byla přepadnout Michala, co od nás stál ob tři páry (co byste říkali, kdyby k vám náhle přišla nějaká holka a začla vašeho partnera šacovat, že u něj v kvádru má někde kapesník? ).
Nakonec jsme se trochu pomlátili u country a mohli jsme jít domů. A už za 14 dní druhá prodloužená .

Tak a teď už ty fotky :

malé zaškolení:

Druhej kluk v první řadě zprava je Petr, čtvrtej Bolda (ten, se kterým jsem na týhle lekci tak úžasně spolupracovala ). V druhé řadě kluk ve světlém saku je Michal (s tím taky vždycky úžasně spolupracujem ). V té samé řadě je ještě kluk s rezatýma vlasama - Ňéma, kluk menšího vzrůstu vedle něj Meky. Ve čtvrté řadě vlevo nahoře je Adam (ten, co jsme si s nim povídali o mojí matce ), pak třetí zleva Smutňas a pak následujou čtyři bejvalý spolužáci - Drobnej, Hvížďa, Pepa a dnes zmíněný Svobi. A čtvrtý chlapec zprava je ten imbecil, co jsme se s nim chytli .


a jdeme na dívky. Mě si nevšímejte , ve čtvrté řadě čtvrtá zleva Máca, holka stojící přímo uprostřed řady pod kytkou je Kelišová. Dvě holky stojící přímo za mistrem a jeho partnerkou jsou Lenčiny kámošky Lucka a Petra a ve druhé řadě pátá holka zleva je Hanka, moje spolužačka z první třídy.


Vyčerpávající popis jsem podala, svůj dementní výraz jsem zamluvila a jdu zmáčknout tlačítko PUBLIKOVAT!. Howgh . (jinak za to vylejzání fotek z šablony se omlouvám, ale ono by to přecejen z původních 2327x1649 na 500x375 vypadalo blbě )

8 komentářů:

  1. Ehm, da sa v nejakom internetovom obchode za prijatelnu cenu zohnat full-sized verzia tej druhej fotecky? :-i

    OdpovědětVymazat
  2. 4Jimi: ja bych rekla, ze v obchode http://kdyzbudeshodnej.cz bys to sehnat moh :-i

    OdpovědětVymazat
  3. ten link mi nefunguje :-/ :DDD btw. zapomněla jsi popsat ještě další moje tři kámošky, co tam jsou, jak je todleto možný? :-i :DD
    tadyto blognutí, řekla bych, je z tanečních dosud nejlepší.. úžasnej sloh ;D

    OdpovědětVymazat
  4. ja jsem tam pritom foceni byla a bala jsem se ze by to mohlo bejt horsi..... ale v horni rade mas takovej divnej cervenej flek....jeee to jses vlastne ty ..hups :D :-i

    OdpovědětVymazat
  5. 4Lenka: neznam kazdyho luzra jako ty, vis? :-i :DDD
    4Jogi: neprovokuj nebo budes skolni dochazky jeste dlouho neschopna :-i

    OdpovědětVymazat
  6. Nic se nezměnilo, já mám z Pardubic fotky taky, jen černobílý a z roku 1979...

    OdpovědětVymazat
  7. No, doufám, že Michal čte tvůj blog. Tohle čtení by mu asi zvedlo náladu podstatně víc než Delissa... :)))

    OdpovědětVymazat
  8. 4Staon: NIC nezvedne naladu jako Delissa ;DD
    ale jako jinak to neni jen muj osobni nazor, jsme tam tak stali v kruhu a ja jsem se domlouvala s holkou vedle, jestli by nesla s mym bratrem na ples, kam za 14 dni jdem (oni se znaj, on se ji jen nemoh dovolat). Tak jsem rekla, ze se domluvime pak a ze ji preju peknej tanec :D No a ona se ke mne tak naklonila a poznamenala, ze "s timhle tanecnikem tezko" a hadej, s kym tancovala...:DD

    OdpovědětVymazat