sobota 22. dubna 2006

Deník horizontální pracovnice 3x01

MEGALOL
Začínám pobyt zde vidět mnohem pozitivnějc. Autobusem jsem jela úplně sama, páč všichni sem jeli už včera (btw. další pěkná zpráva, nebudu mít volno, abych jela domů s nima, nicméně pojedu tak jako tak už ve středu ). Nedovedete si představit tu vlnu blaha, která mě obklopovala jen při představě, že ty dvě kozy tady nebudou . To bylo až moc fantazírování, vrátím se k faktům. Když jsem přijela, vyplazila kopec (to byla docela sranda, rodiče jeli k babičce, tak jsem musela už na nádraží jet busem. Už od rána mě bolej záda, takže než jsem vůbec doplazila tu dálku k zastávce, málem jsem umřela natož toto ) a sehnala si nějakýho provozního, bylo mi po chvíli štrachání v papírech řečeno, že tady vůbec nemám bejt, že nejsem nahlášená . Ale tak dobře, čipovou kartu jsem dostala (mám pocit, že je to nějaká vyřazená, nemohl pro mě najít žádnou dámskou, tak po deseti minutách štrachání objevil tuto. Je dosti zdeformovaná, takže už se fakt těším na fakt, až si v šest ráno postojim u dveří do zázemí, protože nebude fungovat ), všechny věci okolo taky a byla jsem vyslána na Výšinu (uf, bydlet poslední praxi na Součkárně tak si hodim mašli ), kde na mě čekal správce. Chvilka smíření s faktem, co mě zas čeká, chvilka napětí a chvilka totálního spokojenýho výtlemu, švihnul mě na osumnáctku, kde teď bydlej Havířačky, co zejtra jedou domů, takže tam budu sama . A co se týče mých bývalých spoludydlících, nezdraví mě tady ani noha od židle . Ale jak jsem s tim spokojená .

4 komentáře:

  1. To zacina byt nebezpecne, este nam tam odides aj ked uz nebudes musiet... to treba nejako napravit :-i :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Teda, tobě se na tom Horizontu snad musí líbit, že se tam tak ráda vracíš. Jo, tak si to tam užij. A p.s. nevšímej si kluků, ať nemáš problémy jako minule. :D

    OdpovědětVymazat
  3. Bejt tebou tak bych vyzkoušel, jestli ta karta třeba neotevírá pánský sprchy, případně kancelář ředitele :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  4. Incik: Nepovies mi naco by jej boli panske sprchy, ked staci povedat Ondrovi a mala by 21x6 len a len pre seba? :-))))

    OdpovědětVymazat