středa 19. dubna 2006

Rodičovská sdružení?

MILUJU!
Jak už to tak bývá, přiblížilo se nám čtvrtletí a s ním i můj velmi oblíbený (stálý čtenáři si jistě pamatují naše domácí husté atmosféry, vrcholící zákazy netu a podobně ) rodičák. Minulý týden v pohodě, ovšem v pondělí jsem začla poněkud propadat lehké nervozitě. Nahodila jsem proto nevinný výraz a vyrazila jsem za maminkou promlouvat do duše, že tam vůbec nemusí chodit, protože nám to rozvrací rodinu .
"Mami, nechoď tam. To je vždycky pak děsně husto, ty vždycky přijdeš, pohladíš mě po hlavě a řekneš: "Za ty známky tě chválim, dceruško, ale ZA TO CHOVÁNÍ BYCH TĚ NEJRADŠI NAKOPALA DO PR...!" Tak tam nechoď, známky mám dobrý, nekouřim, nefetuju, tak tam nechoď bude, nebudem si přece rozvracet rodinu .
na moji opravdu dojemnou řeč reagoval ovšem tatínek, kterej mě zaslechl až v ložnici a vylezl. "Jenže my, dceruško, taky nechlastáme a nefetujem, takže kdo to tady má vydržet STŘÍZLIVEJ?? ."

Finále celého sporu? Dnes, 18:00, ležíme v ložnici na posteli, bavíme se a já si na to náhle vzpomínám.
"Mami, bylas teda na tom rodičáku?"
"To bylo dneska?" .
Takže rada po příště? Nezapisovat rodičák do kalendáře .

6 komentářů:

  1. Ty jo, tiše závidím.... jako, já po rodičáku jsem asi na dlouho bez netu. To je ale strašné :(

    OdpovědětVymazat
  2. No na mé škole rodičáky nedělaj... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Zabudla si poznamenat, ze nie si tehotna... alebo ze by... :-i :D

    OdpovědětVymazat
  4. Prijde mi nepochopitelny, ze by rodicak byla tak zazracna vec, kdy teprve po nem rodice prijdou na to, jaky jsou jejich deti zlobivy, a ze si zaslouzi zakazat net? Zni to jako ze kdyby nebyl rodicak, tak by rodice o svych detech snad nevedely vubec nic ... vubec to nedovedu pochopit. Asi protoze uz jsem teto srandy nejakou dobu usetren.

    OdpovědětVymazat