čtvrtek 13. dubna 2006

Velikonoce?

no tady ne
Jak už to tak běžně bývá, velikonoční prázdniny nehodláme trávit doma. Máma nám pronajala chalupu kdesi u Žamberka, dostali jsme za ni za stejnou cenu jinou, větší (by mě zajímalo, co jako bude dělat 5 lidí v chalupě pro 16 ) a dnes v poledne tam jedeme. Nynější výprava je složená z Jany, Lenky, Incika, mě a mojí mámy. Takže do neděle nějaké projevy z mé strany nečekejte, přeju vám hezký velikonoční prázdniny (koho se to teda týká ) a nejspíš v neděli můžete čekat report. Tak pápá .
(a co by měl můj deníček rozhodně vědět je fakt, že jsem asi tak po roce a půl začla opět hubnout. Důvod? Když se nevejdete do šatů za 2500,-Kč, co jste na sobě měli jednou, je to KATASTROFA . Tak pohybu zdar! )

4 komentáře:

  1. Cože?! Já jedu taky?? 8-o :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, že to s tim hubnutím budeš přehánět! :-D Nechci mít za manželku nějakou vychrtlinu :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Si to užij, alespoň tě nebudou kluci mlátit pomlázkou.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak kde je ten report? Já chci REPOOOORT!! :D

    OdpovědětVymazat