neděle 23. dubna 2006

Deník horizontální pracovnice 3x02

co někdo ztratí, já jako když najdu
Včera jsem po odchodu z netu vyrazila na procházku po okolí, můj první cíl byl ovšem Automatka (pro neznalé - místní toulavá kočka, nešla jsem prát ). Jelikož je stráň dolů k parkovišti už víceméně zbavená sněhu a moje vjetnamská obuv nemá vzorek na podrážce ven, ale dovnitř, co chvíli jsem letěla po hubě . Abych se ovšem už vyjádřila k tématu, při jedné zastávce uprostřed kopce jsem našla moc pěknou věc. Co je na zemi, to se nesbírá, já vim, ale předpokládám, že tohle byste sebrali taky . Pak jsem se vrátila na Výšinu, po cestě našla něco dalšího, vyhodila jsem to na pokoji a zase jsem razila ven. Prošla jsem stráň nad autobusákem, prošla jsem okraj Automatčina parkoviště, opět jsem vyšplhala k Horizontu a prolezla jsem kraťoučkou sjezdovku nad Horizontem. Jelikož se mi ale nevím proč nepodařilo utvořit rojnici , chodila jsem tam způsobem s jedný strany sjezdovky na druhou a zpátky. Pak jsem se už jen vrátila na Výšinu. Je to až fascinující, co všechno se objeví poté, co roztaje sníh. A že si toho nikdo nevšímá. Výsledky této asi dvacetikilometrové () vycházky?
Našla jsem Mp3přehrávač (na tý stráni po cestě dolů), nádhernýho, absolutně nepoškozenýho panáka Amundsen, stříbrnej prstýnek, co je mi sice malej i na malíček, ale to nevadí , barevnou karabinu na klíče (Lenka ví o čem mluvím, úplně stejnou si kupovala v Týništi za tvrdý prachy po cestě ze Silvestra ) a v hotovosti celých 4,50,- Kč. Co se toho, co jsem nesbírala, týče, po cestě jsem potkala kus páteře jakéhosi zvířete, patník , velikonoční vejce, vysokou skleničku(kterou jsem ovšem při přepravě do kopce kopáním rozbila ),tři přívěšky na klíče, monitor (), jedny sáňky a jedny boby a spoustu flašek od piva a všeho možnýho chlastu(asi si v noci udělám výlet a všechno to vrátim, abych si vynahradila tu děsnou ztrátu - abych ten přehrávač zkusila, potřebovala jsem novou baterku. Tu jsem si vzápětí i koupila, jenže jsem u toho div nebrečela. Za za JEDINOU pitomou, ještě ani neznačkovou AA baterku chtěj v prodejně suvenýrů na Horizontu NEHORÁZNEJCH 35Kč. No mě vomejou . A k funkčnosti - sluchátka fungujou, přehrávač zatim ne. Ale já mu ještě domluvim.Případně mám novej pěknej přívěšek na batoh .)
A teď mě umluvte, jdu pro změnu spát, v noci jsem naspala asi tři hodiny. Proč? No spolubydlící se ve dvě v noci rozhodly, že začnou balit, což doprovázelo takový skřípání podlahy, že jsem se vzbudila. Pak už jsem ovšem nemohla usnout, takže jsem čas ode dvou do půl šestý strávila sledováním stanice O. A když už jsme u toho, mezi takovou třetí, čtvrtou dávaj mnohem lepší klipy než přes celej den, co opakujou každej den to samý . A co se spolubydlícíh týče, ty už jsou v prachu (ano, dnes odpoledne jsem otevřela skříň a něco tam zapomněly - tvrdý housky, sedum paštik, nabíječku na telefon a opravdu sexy tanga ), takže jsem se přestěhovala na dolní postel, ukradla si polštář navíc a léčim si nervy. To víte, když neustále neslyšíte Jo kluci, hm hm kluci, kluci to chtěj ve dne i v noci, čímž mě Nikola deptala CELÝ dvě praxe, hned je vám líp .

4 komentáře:

  1. hele prosimtě až uvidíš nějakou podobnou stráň tý, na který jsi to všechno našla, zavolej mi.. klidně o půlnoci a já přijedu :-i :DD
    btw. to umluvte mě.. jak si to představuješ? :-i :D a pozdravuj Automatku ;))

    OdpovědětVymazat
  2. Jo kluci, hm hm... eeeh :-i :DDD

    A tanga si neskusala tak ako mp3 prehravac? Keby ti boli male, tak by si mala pekny privesok na batoh :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Nemas na me, ja v Chorvatsku v mori nasel rovnou celou karu a kupodivu jsem si ji nevzal...preci neni moje! ;) A pak co je na dne, to se fakt nesbira! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Já bych bral ten monitor :-i :-)) Pokud by to teda byla aspoň 17" LCD :-i :-)) Ale i tak, slušný úlovky :-D

    OdpovědětVymazat