neděle 2. ledna 2005

Co rok (a blog) dal a vzal...

tak nějak všechno
Jelikož byl ten konec roku,rozhodla jsem se ho tak nějak sečíst
KVĚTEN
- škola v přírodě ------------------------
ČERVENEC
- přežila jsem tábor ------------------------
SRPEN
- založila jsem si tenhle blog
- oprava,neboli likvidace klávesnice
- maminko,proč mě znemožňuješ??
- Beth boduje
- stanuju a zamilovávám se
- pryč s depkou
- první příspěvek do teď už docela obsažné rubriky ROZHOVORY
- autogramiáda SuperStar
------------------------
ZÁŘÍ
- začínám na nové škole
- moje milované kolečko,kde se nacházíš??
- škola mi dává hodně
- On-linčiny narozeniny
- máme podnájemníka
- přežila jsem,i když s pochroumanejma nervama,víkend pod stanem ------------------------
ŘÍJEN
- taková cesta do školy,to je něco
- začal né zrovna milý kolotoč výpadků netu
- ve škole to nejde řekněme ideálně
- začínám znalosti ze školy uplatňovat v praxi
- zkouším abstinovat od netu
- jak ta abstinence jde
- Kalba u Nea
- práce šlechtí duši a ničí tělo
- První setkání s Incikem ------------------------
LISTOPAD
- no není to uspěchaná doba?
- Švédsko?
- Láska na první pohled
- podzimní fotečky a wallpapery
- BAN na počítač?
- tak jsem zas o rok starší
- oslava narozenin
- Du jů špek Ingliš?
- nehrabe mi?
- jak jsem rostla
- rozjela jsem svou první stránku
- jak se bavěj středoškoláci ------------------------
PROSINEC
- vypadám jak vypadám
- a pak že nejsem anděl
- likviduju nádobí,ale hlavně že si hraju
- pane učiteli?
- no jo,blížej se Vánoce
- ten oběd je nějakej divnej
- stránka funguje
- cukrárna U vysmátého Indiána??
- čas na fotky a wallpapery
- i Vánoční básnička byla
- fotka sem,fotka tam
- sladké Vánoce
- i Silvestr byl
no,není to vše,jen jsem vybrala některý za předpokladu,že jste ty ostatní nečetli,zkuste to Doporučuje 7 ze 7 stálých čtenářů (za předpokladu že v tý anketě nehlasuje každej den ten samej člověk )

2 komentáře:

  1. Jediná výtka ;) - pane učiteli? tam ti chybí odkaz ;) :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Uz nechybi :-))

    Holka, ty mas produktivny rok... :-))

    OdpovědětVymazat