pondělí 31. ledna 2005

Jak Zajda doskákal...

až do Pardubic
Den jsem,to už snad bude tradice ,začla s žaludkem na vodě Kočka se mi pokusila mou chudou snídani,suchou housku,sice ukrást,ale byla jsem rychlejší Po už také standartním zapnutí počítače jsem se začla pakovat a vyrazila jsem na nádraží...tam jsem,světe div se,přečetla 2,slovy DVĚ stránky z Egypťana Sinuheta Pak se mi ovšem tak trochu otočil žaludek,takže jsem měla jiný starosti Naproti Zajdovi jsem teda dorazila jaksi bílo-červená Po pozdravu a ůvodní větě oznamující že je mi blbě (povědomé,že? ) jsme vyrazili ... Při vycházení z nádraží jsme zjistili,že dva lidi dveřma neprojdou,vzlášť když se ty dveře zavíraj No,pak jsme vyrazili směr zámek...už fakt že během první půlhodiny jsem nás neztratila byl pozitivní Na zmiňovaném zámku jsme navštívili výstavu Příroda (jak bylo to druhý slovo? ) no,prostě tam byly různý vycpaný zvířata v geniálně naaranžovanejch vitrínách Nejhezčí byl ale divočák a liščí nora Pán,co to tam hlídal nám vysvětlil,že ta nora je pro malý děti,že tam se můžou podívat na lišku... No,když mi Zajda podal svojí tašku a začal se tam soukat tak jsem nemohla Pak jsme vyrazili pryč...svůj smysl pro průvodcovství jsem zase předvedla,když jsem po 30 metrech cesty prohlásila,že jdu na blbej autobus Po cestě autobusem (dokonce jsem vybrala správnej )jsme dojeli k nemocnici a vyrazili jsme do parku... Během hovoru o Futuramě,StarGate a podobném jsme začli prozkoumávat neprozkoumané části gala...ehm,mého rodného města jsem ani nevěděla že tam ten most je Nakonec jsme zapadli k nám domů na Deleted scenes z Futuramy Za nimi následoval LOTR a oběd s mejma rodičema Tam jsem trnula,co bude otec říkat Maminka pak dorazila řečma o tom,jak jsem vybíravá,že jim jen samý blbosti jako bombóny,brambůrky...načež Zajda položil trefnou otázku,zda ta lavice byla moje (ještě že moje máma nečte můj blog ...pokud jsem to zakřikla tak sbohem ) Pak jsme pokračovali v koukání na LOTR a jeli jsme na nádraží.. (nic extrémního co by vás muselo zajímat se nestalo ) Pak jsme se rozloučili a... ahoj příště

6 komentářů:

  1. Ten LOTR je fakt zaujimavy, kedze si na to cumela celu nedelu :-i

    Btw myslim ze pani S by ocenila keby si jej sdelila adresu :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Eh, asi mi unikají souvislosti... Kdože to ten Zajda je? Inciku, zbijem ho, ať si moc nefouká :]]]]]]]

    OdpovědětVymazat
  3. Pokud to mám chápat jako výzvu na souboj tak stačí udat čas a místo a můžem začít :)))

    OdpovědětVymazat
  4. heeeej! heeeej! nás ale ty extrémy zajímaj ze všeho nejvíc!

    OdpovědětVymazat
  5. no tak to vypadá, že jsi inspirovala mýho kámoše taky k blogování: http://absolutalien.bloguje.cz/ :-)

    OdpovědětVymazat