pondělí 17. ledna 2005

Týrání netového závisláka,díl II.

díky,bratře sklerotiku!
Den začal být docela zábavným už v šatně ve škole,kde jsem zjistila,že jsem hlavní kus své pracovní garderoby,zvaný tričko ,zapomněla doma No,kdybych na dílnu vrazila v tom svym červenym tričku s 26tkou,tak by to nebylo asi úplně ono ,tak jsem začla všude kolem somrovat o tričko... Janička se ale nakonec smilovala a půjčila mi svoje rezervní Její tričko mi sice bylo jaksi velký,ale nebuďme detailisté,že Dopoledne jsem spolužačkám i Ajsovi zpestřovala "zpěvem" () písní ze Superstar,takže jsem kolem oběda byla už docela omlácená Ale hlavní je,že tentorkát jsem nic nerozbila (minule jsem uvažovala,že bych si pořídila prasátko s nápisem NA ŠKODY a šetřila bych si v něm,abych na praxi nemusela omezovat své já )/pokud nevíte,tak jsem rozflákala erární odpaďák..mi "spadnul",no / Oběd se kupodivu celkem dal,ale fakt že jsem těsně před ním potkala matikáře mi oběd a potažmo celej den dosti zlepšilo ( ty naše setkání jsou vždycky úžasný : pozdravím : "Dóbrý dén" né normálně,ale takovým tim bodrým tónem - kdo to ode mě už slyšel,tak ví že to je pěknej vopruz Matikář se rozhlídne a když zjistí že sem to zas já tak řekne Dobrej,nahodí takovej ten výraz " to je ta malomocná" a jde dál ) Po obědě mi ještě Ajs pro zpestření dne skřípnul ruku do ledničky (snažila jsem se nebýt agresivní a vulgární,ale nepovedlo se ) Po cestě domů jsem šla zkusti přemluvit bankomat,jestli by mi něco čistě náhodou nedal...dal A právě tam,na naší kouzelné Třídě Míru jsem potkala dvě kouzelný čú...holky Tak si tak jdu po chodníku a proti mě ty dvě...když jsou těsně přede mnou,tak mě obě sjedou pohledama a pokračujou v cestě....za chvíli první pronese něco o "vohození" a obě se začnou děsně tlemit / no dovolte ...měla jsem svoje nově červený botasky,nejvytahanější,nejsepranější....no prostě svoje nejoblíbenější džíny ,ten červenej kabát,u pusy žvejkačkovou bublinu a na tváři výraz malomocnýho ...prostě jako vždy / Po příchodu domů jsem si tak absolutně náhle vzpomněla,že tu bratr vlastně nechal kolo a po příchodu k němu jsem zjistila že tu nechal i foťák (díky bohu za vysokoškoláckou sklerózu ) .Další program jsem měla teda jasnej



Nějaká skupinka tam měla trénink...musim říct,to vám byla nádhera Běhali tak nahoru a dolů z toho děsnýho krpálu jak cvičený vopice Nejpohodovější byl ale jejich trenér - tak tam dole stál,vesele se usmíval a pořvával na ty vyčerpaný mrtvolky "ať jedou jedou,ještě jedno kolečko" S pár zastávkama jsem dorazila domů...tam jsem ještě vylítla na střechu a fotila jsem západ slunce ...to byla nádhera
rovnou jsem si z toho vzala i wallpaper,který mi můj bratr dokonce pár dní poté pochválil (no co se děje? )
Jelikož přišel děda,tak jsem zapla pc (fjůůůůů ),přetáhla jsem fotky a ukázala dědovi ty z dneška a nějaký starší - no,jelikož neměl brejle tak mi je všechny pochválil no,pak jsem to poslušně vypla večer jsem si,v zájmu dobrý nálady,zapálila svíčku a vzápětí jsem si málem podpálila poličku (to bych neřekla že pálící se překližka tak smrdí )
No,po dlouhém "velmi zábavném" nicnedělání mě napadlo,že si napíšu text k písničce.. "Ill allways been in love with yooooou...." "Nekoukej na mě tak hnusně!! "Mňááááu!" (to sem to dopracovala,že se bavim s vlastní kočkou ) "... I guess you allways know its truuuuuue... " no,když to hrálo počtvrtý tak kočka buď usnula,nebo upadla do bezvědomí a pak že hudba pomáhá ....

4 komentáře:

  1. Nic proti ale malomocni su ti ktorim odpadaju koncatiny a nie ti ktori vypadaju ako ... ehm postihnuti dusevnou poruchou :-i

    A preco by ti bankomat nedal? Tebe by dal kazdy :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Hele, ten wallpaper je fakt krásnej. Něco podobnýho jsem potřeboval, když jsem kdysi dávno psal Virus_... No co, stejně to jednou s Incikem natočíme :]

    OdpovědětVymazat
  3. Povzbuzující báseň? Nou probléma, máš nějakou konkrétní představu? Nějaká klíčová slova? Napiš a pokusím se Tě povzbudit :-))

    OdpovědětVymazat
  4. 4Endga:no,predstavu nemam :D ty ses tady basnik ;)

    OdpovědětVymazat