čtvrtek 20. ledna 2005

Týrání netového závisláka, díl V.

jak se dělá šibeniční uzel?
13.1.2005,pátý den utrpení
Ráno raníčko panna vstala (sakra,od chvíle co jsem dočetla Vybíjenou mě napadá jen ten prasáckej rým co tam použil Viewegh ) no dobře,prostě jsem se zvedla a ač nerada,vyrazila jsem k zubařce Jelikož moje zubařka je taková ztělesněná ukázka toho jak si představuju ježibabu tak jsem se tam "fakt těšila" Maminka šla se mnou...asi mě chtěla podpořit No,nejdřív mi v čekárně chtěla dát pár facek,když jsem jí odmítla ukázat studenťák ( ),pak mě chtěla dát pár facek když ho otevřela () no prostě normál Doktorka byla nepříjemná jako vždy,ale aspoň mi nic nedělala Ovšem mamince jo ...zrovna když vylezla ven a já jsem se jí chtěla vytlemit,že jí vrtala zuby,tak z ní vypadlo že jí jen brousila zubní kámen (zubní kámen,to je prevít ) Pak jsem s maminkou vyrazila shánět ten odpaďák Měli,ale strašně malej (to sem ho doprčic musela rozbít? ) Pak mě mamča hodila ke škole... někteří můj příchod uvítali více,někteří méně (zdravím Šárku ) Áno,tam jsme se dostali k vrcholu dne - stříkali jsme pálenou hmotu (takovej ten hnusnej žlutej sajrajt,ze kterýho jsou ve finiši věnečky,větrníky a podobně )...vždycky jsme to tak hezky nastříkali,mistrová přišla,90% jich stáhla a mohli jsme začít znova ...no,já jsem začínala přesně 14x pak se totiž těsně před tím,než se to dalo píct,ukázalo že to spolužačka přesolila pokud jsem se nesekla,tak tam dala 12x víc soli (teda,to vám byl hnus jako né že by běžně nebyl,ale tohle byla fakt síla ) Pak jsme naštěstí byli propuštěni na oběd,protože to byla první chvíle,kdy jsem pochybovala jestli jsem se rozhodla dobře Jela jsem dom s Andy,která šla si k trafice koupit BRAVO!...v trafice seděl takovej starej,na pohled příjemnej pán.Andrea přistoupila k okýnku a houpajíce hlavou ( to že měla discmana ,normálně to nedělá ) pravila: "Dobrej den!...tuctuctuc" "Jaké máte přání,slečno? "Jedno tooo....tuctuctuc...Bravo! " "áá,to je mi líto,slečno,poslední jsem prodal asi před půlhodinou " a Andrea,jak měla ty sluchátka,aniž by si to uvědomila,zařvala na celou ulici: "Noo,tak to je PĚKNĚ V ŘITI!!!! " Ještě když jsem si tam kupovala Mentosky (to abych měla nápady ),tak se ten pán tvářil hrozně zaraženě Tak jsme vyrazili k další trafice... tam bravo kupodivu měli,takže jsme se začetly do dotazníku,kde odpovídal Vojta Kotex,pak jsme řešili alternativy článku "Jak mu říct,že...." - s ním ještě nechceš sex (" já bych řekla :" Vole di vode mě,debile" - no tim mě dostala ) Radši sem šla dom,abych se tam ještě nezkazila Doma jsem pěkně zapla pc,aby se mi pěkně stahovalo SG () a pak na mě vrazila matka projela posledních pár řádků logu a sprdla mě za tři doby,protože sem tam jednou něco napsala (njn,nějakej týpek tam kopíroval nicky,tak jsem se neudržela ) Tak jsem radši šla na keramiku...bratr,lehce donucen,mě tam hodil autem...trochu mě sice zarážel fakt,že si celou dobu zpíval "Vrzly dveře,vrzly v pantu...." (to sem mu zas něco dala ),nicméně hlavně že mě tam dovez (to jak mě během cesty nazýval už pomíjim ) Doma jsem pak "zkontrolovala,jak mi jde stahování " a šla jsem spát....

2 komentáře:

  1. Fuj, u zubarky som nebol nejaky ten patek (3 roky :-i) ale aj tak mi len robila ten kamen... takto si obcas zuby vysparam spendlikom (z coho ma ohromnu radost Lenka, ked jej to oznamujem :-i) a som v pohode :-))

    OdpovědětVymazat
  2. to si jen myslíš :-i jistě ti dávno v zubech roste nějakej mimozemskej organismus :-i

    OdpovědětVymazat