čtvrtek 20. ledna 2005

Týrání netového závisláka,díl IV.

de to,ale dře to..
12.1.2005 , čtvrtý den utrpení
Probudila jsem se s nazvala bych to Elektrick Mann náladou pořád jsem v hlavě slyšela Všechno co je od bé je dobré a podobný a nemohla jsem se toho zbavit ( a to jsem to prosim včera poslouchala jen jednou ) " já nevim jestli nekrofil je být dobré,ale všechno co je od bé je dobrééééé ..." a furt dokola Odpoledne jsem,mimo práce,strávila debatou na téma "bližší využití ZuSčiných šutrů se skořicovou náplní" (no jo,cizí nešikovnost je nosný téma ) Ajs například navrhoval,ať je prej rozdrobim nějakejm ptáčkům,ale fakt že bych to musela drobit sekyrou mě od toho jaksi odvedl Pak po překvapivě celkem dobrém obědě (může bejt suchej bramborák hnusnej? ) jsem se vrátila do dílny a mistrová se na mě tak dlouze zadívala...tak si říkám,co jsem zas provedla no a ona se mě zeptala,jestli to oblečení nemám nějaký modrý (jo mám - mistrová má evidentně něco proti Šmoulům ) Autobus domů mi úspěšně ujel,protože Mistrový dělaly šťáru na úklid ve skříňkách ...to chvíli dalo,než jsem ten binec a ehm,něco jako smetiště zcivilizovala do podoby,ve který bych to mohla někomu ukázat Cestu domů jsem si protáhla přes les...tam mi neuvěřitelně zvednuly náladu dva nový patníky ...sou totiž celý červenýýýýý Doma jsem uklidila nádobí (hnusná pracovitost ),zapla jsem pc (to už není úkon,to už je reflex ) a začla jsem tak bezcílně bloumat po baráku...to vám povim,zábava k po..ehm,zbláznění Nakonec jsem zkončila u Taxi 3...dabing sice hroznej,ale radši bych si ukousla nohu,než znova hledat to DVD,kde to mám vypálený v originále večer jsem se,na základě matčiny nepřítomnosti() zas na čásek odbanovala ,takže byla pohodička Po tom jsem sice,když za mnou vrazila matka do pokoje,stihla odskočit od pc na jen metr,ale nebuďme detailisté,že Pak jsem ještě rodičům asistovala v rozhovoru (to je stejně zajímavý,jaký já jsem hodný a ochotný dítě - rodiče se bavěj,já tak sedim a koukám..najednou táta řekne něco nepatřičnýho a já na to :"no,mami, teď bych ho tim nožem píchla "...úplnej andílek ještě přežít zbytek.......

1 komentář:

  1. Pichla nozem... ty by si asi potrebovala FD III ;-)

    patniky odfotit :-))

    OdpovědětVymazat