čtvrtek 20. ledna 2005

Týrání netového závisláka, díl VI.

skleróza za dveřma zevnitř
14.1.2005, šestý den utrpení
Ráno jsem se vzbudila v pět hodin (blázen ) Tak když už jsem byla vzhůru,šla jsem se mrknout,jak jde stahování fronta se mi dosti smrskla Tak jsem to šla zkontrolovat,jestli jde všechno přehrát....tak tam tak koukám na Atlantis a po půl hodině mi došlo,že je po pátý ráno a možná bych měla i spát Tak jsem pc konečně vypla a zalezla jsem... Tohle ranní Atlantisová pauza se projevila v sedm ráno,kdy jsem zjistila,že sem zaspala ( není nad to si poránu zasprintovat ) Ve škole byla pohodička,jenom jsme psali písemku..udělala jsem rekord,mám to na 5 stránek A4
Oběd,to byla kapitola sama pro sebe Jídlo nazvané zapečená brokolice se sýrem si teda představuju trochu jinak No,jak to zkrátit,moje první reakce,když jsem dostala talíř,byla "kdo to vyblil ??" ) Po příchodu domů jsem preventivně zapla pc a pokračovala jsem v ehm...stahování Večer jsem se,v rámci obnovení toho co je vlastně televize () koukala na Ace Venturu Pak jsem pokecala se skoro celou Incikovou rodinou ( v tom aby se fakt prase vyznalo ) a šla jsem spinkat... (bylo by to delší,ale zaboha si nemůžu na nic vzpomenout )

2 komentáře:

  1. Mas si to pisat, ked mas slabu pamat :-i
    Btw to "stahovanie" znamena aku cinnost? :-i

    OdpovědětVymazat
  2. no... my jsme měli jednou k obědu kovbojský guláš.. nakonec se z toho vyklubaly fazole!! 8-/ :D

    OdpovědětVymazat