sobota 1. ledna 2005

Silvestr

málo holek,víc kluků,hodně chlastu a hodně srandy
31.12.2004 - 1.1.2005 Tak jsem se začla připravovat... Po poradě se svými módními poradci [2004-12-31 17:00] < ZuSka> hele poradte: mam si vzit spinavou propalenou mikinu nebo cistou...k ty cisty nemam takovej citovej vztah ale :))) [2004-12-31 17:00] < czSNOWIE> ZuSka :)))) [2004-12-31 17:00] < miira[CZ]> ZuSka: Jednoznacke propalenou, je to grungersky :D [2004-12-31 17:00] < Staon> ZuSka: to se musis rozhodnout sama, tomu my hloupi muzi nerozumime... :)) [2004-12-31 17:00] < ZuSka> no,tak ja si vemu tu spinavou...precejen laska je laska :D jsem se teda oblíkla,vzala jsem tašku a šla jsem Ještě mezi dveřma jsem byla upozorněna,ať nezapomenu na slušný vychování,ale na to jsem pravila že žádný nemám a pokračovala jsem v cestě cesta přes Dubinu byla krásná všechny děti spořádaně vyrazili z domova házet petardy,to vám byla nádhera,jak se ty rány odrážely od paneláků docela mě pobavilo takovej asi tak 10ti letej kluk,kterej po mě začal házet petardy ..nejlepší bylo,že kus za ním stála jeho matka a podporovala ho ("teď to hezky bouchlo" /dva metry ode mě / teda,eště že nemlátim cizí děti
No,na místo určení jsem nakonec dorazila ještě dřív než jsem měla,tak jsem tam tak seděla,smskovala a najednou co to nevidim šel ke mě,no nevim jestli ho vyloženě nazvat kámošem, známej...tak si tak pokuřoval..ale jaký vám měl lesklý vočička tak tak ke mě přišel a tak nějak sme mluvili...pak jsem se ,aby řeč nestála, zeptala kam jede... odpověď "Ále,jedu se domů nažrat a na ha_zl ubalit brko,tam je aspoň teplo,protože kdybych to balil tady venku tak bych toho půlku vysypal" mě fakt dostala (teda to mám známosti,co? ) no,kámoška přišla a jely jsme... V autobuse jsem z ní stihla vytáhnout dojmy ohledně Nea,stihla jsem takový ty běžný činnosti dohazovače() a ještě zbyl čas na probrání Vánoc No,pak jsme vystoupily a přišel čas na to,abych si vzpomněla,kde to hergot je no,zatočila jsem o ulici dřív a třikrát jsem ukázala na jinej barák se slovy " támle to je " ,každopádně po tom,co jsme obešly celej blok ,tak jsme se tam nakonec ve štěstí dostaly (dyž voni tam sou všechny ty baráky stejně hezky červený,tak jak se tam má člověk vyznat? ) no,dorazily jsme,Aneta se seznámila s Neem a šli jsme dáál... hoši už byli trochu "načatý",takže o srandu nebyla nouze V rámci přerušení trapného ticha,jsem nutila Nea k aktivitě ve formě puštění filmu... samozřejmě,věta "Tak už to tam dej!" se neobešla bez poznámek
Koukali jsme na Mizery dvojku (no,jediná Aneta to neviděla,za ní velká mezera a pak až já co jsem to viděla čtyřikrát ..kluci ty sou někde v dáli ) fascinovalo mě,jak i přesto,že to Johny už viděl x krát,tak se pokaždý každýmu vtipu děsně tlemil no,ve chvíli kdy jsme dorazili k honičce na dálnici tak se ukázalo,že je to dvd asi škráblý... no,projevovalo se to tak,že každej obraz se tam držel 10 sekund a pak šel až další majitel to naštěstí nijak vážně nebral,slovy " to abysme viděli detaily " to nechal běžet...nakonec když jsme koukali jedný ženský asi minutu do nosu,tak jsme radši přešli na další kapitolu (já stejně totálně žeru tu scénu jak sou v márnici a prohledávaj tam ty mrtvoly "Něco mám...je to pytlík..." vytáhne ruku "prdlajs,ledvina" )
Pak mi ještě pustili Pelíšky...Johny,jakožto angličtinář samouk,na to chtěl koukat s anglickejma titulkama...v tý chvíli u mě došlo k takovýmu nějakýmu zkratu v tom,že jsem začla automaticky číst ty titulky a překládat si je (blázen jak kdyby to neřikali česky nebo co ) eště hezká byla ta scéna ,jak tam Eva Holubová trsá s Duškem ...komentář "Ty voe,ta ženská má ale kozy...a ten chlap taky " byl fakt kouzelnej no,jelikož Aneta měla bejt v deset doma (kravina) vyrazili jsme s ní na zastávku.... Po cestě jsme si každej odchytli svýho svěřence a vyzvídali jsme s Johnym dojmy ( a dáme je dohromady a dáme a dáme ) No,to by ale nějaký busy musely na Silvestra jezdit,že tak jsme šli po zastávkách a nakonec jsme se na to vykašlali a šli jsme k naší škole... tam si nějaký blázni dělali ohňostroj už v půl desátý...ale teda měli pořádnej,to muselo stát Tak jsme tam chvíli stáli,kecali a Aneta teda šla domů... Tak jsme se s Neem a Johnym vraceli zpátky a zastavili jsme se tam u těch lidí co si dělali ohňostroj chlápek,co to obsluhoval,postavil tu obří světlici či co to bylo,zapálil šňůru a zdrhal...tak tam tak kousek od toho stojíme : Neo:"Hele jak zdrhá " Johny:"Neměli bysme taky? " Já:"No,chtělo by to " a hnali jsme
Po cestě zpět jsme probrali zimní sporty a kluci se málem kvůli něčemu porvali (eště že jsem tak klidnej člověk a narvala jsem se mezi ně )
Tak jsme se vrátili zas k nim domů a koukali jsme ještě na film....sme trošku nezaregistrovali že už je půlnoc tak jsme si přiťukli spolu a ještě s Neeovym bráchou a jeho kámošema co byli venku (mám pocit že jak jsem se v rámci možností vyklonila z okna tak jsem tam někoho z nich polila Pepsinou ) Pak jsme vyrazili ven sledovat ohňostroj...tak si tak stojíme na ulici a koukáme a po chvíli za náma dorazil Neův bratr a jeho kámoši,všichni tak trochu už mimo Jeden tam tak pobíhal kolem a pořád vykřikoval že od teď nepije,nekouří a nehulí pak tam začal posílat flašku ferneta...větou " A červená Karkulka si jistě dá taky " mě úplně dostal Na moje přesvědčování že pít nemůžu že mám antibiotika reagoval že todle je nejstarší výmluva co zná,takže jsem musela zdrhnout
Pak jsme nabrali zásoby (všechen chlast ) do báglů a vyrazili jsme vstříct neznámu (Neův bratr a jeho kámoši už chtěli jít spát) tak jsme tam tak bloudili a kecali a Johnyho napadlo,že by moh Neo zavolat Radarovi a Tádovi a že by za náma mohli přijít...slyšela jsem teda jen začátek rozhovoru,ale i ten stál za to: "čau,kde ste?" "ty voe já ani nevim" no,tak jsme si sedli na lavičku a řešili jsme nesmrtelnost chrousta,až nakonec kuci přišli... Táda docela tancoval,zato nás ale pořád přesvědčoval že je střízlivej abstinent Jen si nás tak představte - čtyři kluci,mezi nima jedna Karlulka,tak tam tak bloumáme,cinkáme flaškama piva a tlemíme se na celou ulici Nakonec jsem musela Tádu psychicky i fyzicky podporovat v chůzi no ale pokecali jsme...sice pořád prohazoval slabiky a kecal nějak z cesty,ale to je jen detajl například když jsme probírali kouření /jako cigaret samozřejmě / tak bylo hezký jak řikal : "No hele,já sem to jen vochutnával,asi rok,no a ..." Potom jsme zakotvili v zastávce...tak tam tak sedíme a Táda že de spát tak mi lehnul na tašku a dycky zavřel oči a zas se zved a něco mi řikal... jednou to bylo :"A kdyby mě někdo mlátil do hlavy tak mě vzbuď" pak zas "a kdyby mě někdo krad mobila tak taky " ... Nakonec se podivoval,proč vždycky když se potkáme tak von je děsně nalitej a já střízlivá Jdeme... "bacha,obrubník!" ... "Buďs mi to řekla až vo půl minuty pozdějc,nebo sem to až vo půl minuty pozdějc pochopil..." nakonec pro mě přijela maminka /chudák celej večer kvůli mě nic nepila / no,někdy kolem čtvrtý jsem spokojená zapadla do postele

3 komentáře: