středa 26. ledna 2005

No co to má bejt,

Juliáne????
Včera jsem konečně stáhla Juliho cd a statečně jsem si ho pustila Nebudu vám nalhávat,že jsem to slyšela celý,takovej magor nejsem ,nicméně z každé písničky jsem slyšela tak 90s Řeknu vám,tohle přesně reprezentovalo typ hudby kterýmu řikám "jednou_a_nikdy_více" Ze všech 12 songů jsem,ač s nechutí ,jeden song (Mý druhý já ) označila za poslouchatelnej ( a pak že jsem na něj vysazená ) (ale přecejen Šárka se svejma 1,2 poslouchatelnýho songu je na tom líp - ten kousek je refrén z Hvízdni,kterej se mi zdá dokonale upřímnej - "jáá mám chuť buď jak buď ti říct,chováš se jak kretééén...") ještě jsem chtěla ukázat toto /někteří známe,že? / (tenhle radioaktivní materiál jsem měla doma ..honem jsem rozbila prasátko a za nehorázný poplatek 6,50Kč jsem ho odklidila )
Nevím jestli jste přečetli,každopádně ten text je "Katce,Jula" A pak že JÁ píšu jak prase Po důkladném (sme se zasmáli ) poslechnutí jsem Juliho cd přesunula do své zapovězené složky s názvem Super_SHIT ,kde na něj už netrpělivě čekala Šárka a spol. spi sladce,ty...ehm...kluku

1 komentář:

  1. Teda Julianovi si venovala 12*90 sekund a este si si ho odlozila a moj song vymazes :-i pchaaa ;-)

    OdpovědětVymazat