neděle 2. ledna 2005

Jak na novej rok,tak to celej rok

no,to mám teda vyhlídky +předsevzetí
Tak to vypadá,že celej rok budu unavená,otrávená,budu se s každym hádat a budu mít strašný problémy s usínáním no,eště že vim,že se to překoná (no "vim",doufám ) ------------------------------- Tak a teď předsevzetí (teda jako né že by se mi někdy podařilo je plnit ) - budu se pořádně učit (takhle neuskutečnitelný předsevzetí jsem ještě neměla ) - budu si častějc ulízet (směšný ) - budu poctivě blogovat (to bych z čistě teoretického hlediska splnit mohla ) - omezím sezení u pc (no,to půjde s banem za vysvědčení samo ) - budu hodná na otce (nelze,beru zpět ) - udělám něco se stránkama (fuj,teď jsem si úplně vybavila výraz učitele na PRP,když jsem mu řekla svůj skromnej názor a to,že stránky školy sou hnusný /nejseš v tom sám / akorát,zaprvý on ví,že jsem drzá jak prase a zadruhý ví že to je pravda ) -> z toho bych vzala další předsevzetí -> - nebudu drzá na učitele (no,až přijde matikář tak stejně podlehnu ) no,vzhledem k tomu,že to v následujícím týdnu všechno porušim,tak končim s výpisem

4 komentáře:

  1. jsem ještě čekala, že napíšeš... - budu jezdit ráda s rodiči do Hořic :-í :-D

    OdpovědětVymazat
  2. 4Lenka: pokud vim tak jsem střízlivá :-í :))

    OdpovědětVymazat
  3. He? :D To mi bude muset někdo vysvětlit :))

    OdpovědětVymazat
  4. information on my grandmother...Frantisek Kolackova..blizko Hutisko-Solonec?

    OdpovědětVymazat