sobota 29. ledna 2005

Moje třída...

aneb jak šel foťák do školy
Inspirována chlapci () a představou tý srandy jsem vyrazila do školy s foťákem Chemie...v ní jsem učitelku naštvala,když jsem se nedívala na ní,ale z okna,což ona nevim proč brala jako že nedávám pozor dyž tam venku tak hezky lítaly ty céda co maj lidi na balkónech

K tomuhle mě angličtinář donutil na konci hodiny - ta nuda se fakt nedala přežít

áno,už já inteligence ze mě přímo sálá

Zombik

Ani najíst mě tam Jana nenechala ..tak jsem se pokusila schovat za svou vysmátou chemii (ano,moje práce )

a nazávěr,jak to vidím já :

----------------- Komplet si můžete stáhnout tady skola.rar (Schválně kolik spolužáků mě po zjištění že je to na netu zmlátí )

5 komentářů:

  1. Smarja, kto v dnesnej dobe pouziva RAR :-i

    Btw ten obrazok je pokus o nejaku parodiu na StarGate? :-i (to (c)ZuSka ma tam pobavilo :DDD )

    OdpovědětVymazat
  2. Ten pytlík chipsů je perfektní dekorace lavice :))

    OdpovědětVymazat
  3. ty teda dnes vypadas
    ani bych ti nerek kolik je hodin...

    proc si zverejnila ty fotky kde ses "skareda" a ne ty dobry ?

    OdpovědětVymazat
  4. 4Marinakx: děkuju :DDD
    já takhle vypadám pořád,chlapče ;)
    zbožňuju když mi někdo říká pravdu " do očí" :-i
    -> tady to vidíte vy všichni,co řikáte že nejsem ošklivá ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Je si teda myslim, ze mas super kravatu...na holce to vypada zajimave...asi jako kdyz mivaji holky z Playboye ty motyly na krku a manzety na zapestich.
    Believe me or not, you're a sexy lady:o))) To sem si dovolil dost co?:o)) (Ale abych to napravil - jeste porad jsem nevidel ty Tvoje zuby:o))Mozna v tom raru jsou ale mujMac to bohuzel nejak nerozbali)

    OdpovědětVymazat