sobota 22. ledna 2005

Resident Evil Apocalypse

stáhla jsem,viděla jsem,natlemila jsem se
Jelikož mě dneska Lenička poctila svou návštěvou a já jsem jí přemluvila ať u nás spí,tak jsme večer v rámci osvěty koukly na Resident Evil 1 a 2 (tý krve ) Byla to krása Příběh bych nějak zkrátila : většina lidí ve městě začla mutit následkem nakažením T-virem...deštníkáři město uzavřeli a poslali do něj Nemesis,kterej měl odstranit jaksi všechny co se motali v cestě... Alice a pár dalších tam uvízlo a výměnou za dceru jednoho z vědců,co byl mimo město se měli dostat ven dřív,než město vyhladí raketa vyslaná deštníkářema se záměrem zabít všechny mutantíky a tady už nějaké obrázky





nechtěla bych mít pr_el místo hlavy


Pak to tam přišla Alice trochu prostřílet




Takhle nějak bych chtěla vidět...ale aby to bylo víc dočervena (takhle viděli ty pr_elohlavci )


Tadyto byla fakt roztomilá scéna...nějakej chlápek,kdoví co to bylo za vola ,přivázal svou nakaženou sestru drátama k židli a krmil jí...asi zbytek svačinky


trocha romantiky


Deštníkáři následně poslali do města Nemesis (Matt z minulýho dílu,akorát se následkem toho škrábnutí spojenýho s nějakejma pokusama trochu zmutil )


Raketka nakonec fakt přiletěla






Nakonec s Alice...no nic,koukněte na to sami

no,pokud se vám líbí scény,kde kulky (probůh,jako z pistole samozřejmě ) jen lítaj, nechutný scény se střídaj jedna za druhou a o krev není nouze,musíte to obojí vidět

5 komentářů:

  1. Rozkaz! :]] Jedničku jsem viděl a dvojku sosám :]

    OdpovědětVymazat
  2. Haluz ze len tak nahodou idem pozriet na bloguje.cz ze kto tam nieco nove napisal a hned to na mna vyblafne nejaku ZuSku :-i

    Ale radsej si pozriem nieco menej ehm... krvave? :D Ako napriklad Mean Girls :-i

    OdpovědětVymazat