úterý 18. ledna 2005

Týrání netového závisláka,díl III.

Ještě že mám troubu
11.1.2005 , třetí den utrpení
Ráno jsem velmi netradičně začala tím,že jsem si rozbila ústa na schodech ale to fakt nepochopim : na těch schodech jdu denně tak třicetkrát....běhám na nich,poslední schody někdy i skáču,prostě fofr....a teď jsem šla,no šla,ploužila jsem se dolů a najednou smek....a natáhla jsem se tam No,potom co jsem narovnala žebra a rozhejbala ruku jsem pokračovala v cestě do školy ....ale i tak,není nad vkročení do nového dne pádem na schodech Ve škole jsem celý den vedla véélmi dlouhé rozhovory na téma " nezpívej" "vracíme se tmou ty mě objí- ááu,proč mě biješ?? "
"kušuj! "
"co zas dělám??..hodná na tebe sem,nemluvim..."
"Ale zpíváš! "
"Ty tomu řikáš zpěv? "
.... a tak podobně po zbytek odpoledne jsem, v rámci očekávání nějaký katastrofy,na kterou mi poukazoval ten ranní pád na schodech,radši ležela na posteli
Pak mě ovšem přemohl hlad...šla jsem do kuchyně,vytáhla jsem chleba,máslo a plátkovej sýr a pak mě zas přemohla lenost (),takže jsem se zase vrátila do postele pak ovšem zase zvítězil hlad a já jsem se vydala na kuchyně dodělat teda svačinu...přijdu tam,hledám,hledám a sýr nikde .Nejdřív jsem si myslela,že jsem ho zapomněla vyndat z ledničky,ale pohled na moji roztomilou kočičku cupující ten plastovej obal na kucky a okusující MŮJ sýr mě přesvědčil o opaku ale ovšem tvořila (jak kdyby nedostávala najíst nebo co ) tam doslova umělecké dílo



moje svačinkááááááá No,pak jsem se v rámci přerušení nudy rozhodla rozvrtat kokos ....a dokonce jsem se ani nijak nezranila večer jsem ještě na oslavu toho že už je opravená trouba něco pekla,ale ty kvasnice byly nějaký jetý ( no jo,když jsou prošlý půl měsíce tak to dělá divy ),takže to nevykynulo ale krásný byly (bohužel jen na pohled )

jsem tak šikovná,šikovná,šikovná skvěle jsem si pohrála,nezlobila jsem a dokonce jsem se zas po čase předvedla jako pracovitá dcerka Večer jsem si,uznejte že sem přes den byla fakt hodná ,udělila jelikož máma spala,unban (jako na každým hubu- jen tam velení není,hned se tam dějou zvěrstva ) pokecala jsem,prolezla jsem všechno možný a pak jsem zas zmizela kdyby tak chodila máma spát častějc ....

3 komentáře:

  1. A dojedla si potom ten syr? :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Sikovna, sikovna, sikovna. Ktera holka umi takovy buchty, kolem te se jednou budou napadnici jenom rojit. Jak vosy kolem ...buchet:o)

    OdpovědětVymazat