čtvrtek 20. ledna 2005

Týrání netového závisláka, díl VII.

Všichni do obchoďáku! a vodbanujte mě!!
Ráno jsem se,tentokrát už plánovaně,vzbudila v pět ráno ( teda byla to hrůza,ale muselo to bejt - otec by nebyl moc spokojenej kdyby věděl že to tu běželo celou noc ) Odpoledne jsem s bratrem začla koukat na Atlantis Otec ho furt prudil,ať se učí na Asembléry,ale bratřík to vyřešil tak,že si přines k mému pc notes a koukali jsme tady...tatínek ale stejně nedal pokoj,tak se bratr přesunul dolů,že se bude "učit" u sebe Já,nedobrovolně tažena do globusu ( sem to věděla ) ,jsem ještě před odjezdem navštívila bratra - ležel v notem v posteli, v uších sluchátka a tak nepřítomně zíral "Tak co,učíš se? " "Joo " "hmmm,ukaž " -vžuuuun vžuuuuun Wraithové!!- "aháá,pokračuj! Jsme my to tady tak pečlivý lidi Tak jsem bohužela jela do globusu S maminkou jsem v autě řešila závažný problém a to můj unban "áá,tak mě zrovna náhodou napadlo,kdy dostanu unBAN? ..já jen žes mi to zakázala minulou sobotu " "to sice jo,ale chodilas tam,takže budeš mít teď ...hmm...14 dní trestnejch!!! " "-kchrrrr...čtrnáct??? " no tak nic V obchodě bylo skvěle...zbožňuju,když se půlka města narve na jedno místo a matka mě tam táhne ...nutno ovšem podotknout,že po tý věčnosti,co jsme vylezly ven,byla na prášky tak Večer jsem si udělala intimní ve dvou ...jen já a Sheppard ...a zbytek herců no krása No teda,sem z tý abstinence úplně přeinternetovaná

3 komentáře:

  1. Každý den děkuju bohu (ale jenom pokud vypadá jako hipík, jinak na něj nevěřím ;]), že nade mnou už máti zlomila hůl a netýrá mě nějakými pofidérními banány :) Páč tohleto by mě asi vytáčelo :]]

    OdpovědětVymazat
  2. Hehe, na do mnou tiez hodne davno... a to sa moje vysledky len zhorsuju... aj ked vlastne ja vsetko zle zamlcim a prezentujem len to dobre :-)))

    OdpovědětVymazat