sobota 8. ledna 2005

Lidi to dělaj,zvířátka to dělaj...

dělejte to taky
Ne,nemluvim zrovna o tom o čem to zní že mluvim mám na mysli stěhování Jimi se stěhuje,tak jsem se šla stěhovat taky Bratřík včera přirazil z koleje a rozkázal mi,ať mu přinesu pc dolů (no,kdybych se do toho pustilas sama tak by byla velmi mal...no dobře,žádná šance na úspěch ) ,tak jsem svoje milované pc pěkně odpojila a donesla mu ho dolů... zajímavej byl moment,kdy ten disk rozděloval na úseky či co (poznámky sem si teda nedělala ) a nastavoval úsek na instalace...když má disk celkově 80GB,tak asi nesežere když člověk chce jeden úsek přes 81 GB,co?
Pak jsem se radši přesunula do svýho kutlochu a pustila jsem se do úklidu Za monitorem sem vymetla ten metrák prachu (kdo by to uklízel,když tam není vidět,žejo ) z monitoru jsem konečně sundala všechen binec a tak celkově jsem to tady pouklízela (blázen ) Ráno jsem na stole našla hozenej počítač a na něm nějaký cd...s neblahým tušením jsem šla za bratrem,kterej mi sdělil ,že vše co potřebuju tam mám a že zbytek si tam mám hodit sama...to by byla celkem banalitka,kdybych to nebyla já No,tak nějak asi 6 hodin ( ) jsem tam instalovala všechno možný (něco pro velký úspěch víckrát ) a večer to jakž takž jelo (ano,jsem hysterka )... samozřejmě drobný detaily jako třeba že zvuk chvílema děsně praskal a nechtělo to přehrát skoro žádný video neberu v potaz Ráno jsem ještě dolaďovala s bratrem ten zvuk...no,nejdřív jsem poslechla jeho rozkaz a nehrálo to vůbec ,pak jsem asi dvanáctkrát běžela nahoru a dolů po schodech,protože bratřík se nechtěl zvedat z postele,tak že se mi na to podívá přes VNC...to by to ale muselo jít,že ( ano,zas moje chyba ) náš úvodní rozhovor : "nenabízí to dvě zvukovky,ale jen jednu... "tak já se tam podívám a když to bude nabízet dvě tak ti rozkopu držku,jo?" "eee,co balíček žvejkaček? (ale teda srdce mi krvácelo ) "no,to rozkopání by mi udělalo líp,ale budiž..." /a DVĚ to nenabízelo ale vo ty žvejky si stejně řek,pche ...ale nedala jsem mu je ) ještě obrázky : PŘED
PO
fuj,eště že už to mám za sebou (jestli jsem to teď zakřikla tak sbohem )

7 komentářů:

  1. Proc pouzivas nezabezpecene VNC ve WXP, kdyz bezne nabizeji vzdalenou plochu ?

    OdpovědětVymazat
  2. Eský, ci taky... :] Nebo ne, časem ti ukážu svoje screenshoty :]

    OdpovědětVymazat
  3. ech lam... blon... niee... slecinka :-i

    Ehm, komu si odsekla tie ruky? (chudak :-i)

    OdpovědětVymazat
  4. 2Jimi: Ze by odmena bratrikovi za dobre vykonanou praci a pomoc?... :o))))

    OdpovědětVymazat
  5. koukam ze jsi z IE presla alespon na myie2... takze jeste 2 kroky, firefox, a konecne budes u Opery : )

    OdpovědětVymazat
  6. Fakt hustý,sem se dobře zasmál lol

    OdpovědětVymazat
  7. 4Marinakx: s firefoxem volne nasleduj tam kam jsem te poslala s operou ;))
    4jimi: to sou moje :D ted pisu propiskou,co drzim v puse ;))

    OdpovědětVymazat