neděle 23. ledna 2005

Další stylizační kresba...

co jsem komu udělala??
V mém oblíbeném OKRu (paradoxně z něj budu mít asi jako z jediného předmětu trojku ) jsme se,jak už jsem zmiňovala ,dostali ke kreslení plakátů... mě osobně na předchozím tématu,Pozvánce na Valentýnskou párty,nadchnul akorát fakt že to může bejt brutálně červený ,jinak mi přišlo dost mizerný...to jsem ovšem ještě netušila,co mě bude čekat teď ten předchozí skvost s názvem červenej_kejč je toto : upřímně uznávám že to není nic moc tuhle večer,jedenáct bylo,jsem tak nešťastně seděla nad sešitem,nakresleno všechno kromě místa,kde se to má konat... jelikož mě tatínek ("řekni nějaký slovo co tě napadne!" " ee,nevim" ) ani maminka ("Nějaký méno klubu..." "ééé...krchbldléééé" "no,zaprvý sem ti nerozumněla a zadruhý to bylo moc dlouhý ") nijak významně nepomohli ,nakonec jsem v nouzi nejvyšší koukla na to vynechaný místo a hodila jsem tam první co mě napadlo
načež učitelka po shlédnutí tak vykulila oči,řekla hmmm a zatvářila se na mě jak na nějakýho úchyla No,nicméně dalším tématem byla pozvánka na Maturitní ples Nekreslila jsem balónky jako ostatní,ovšem moje volba skleničku sektu se nakonec neukázala zrovna jako šťastná No,dokreslila jsem,vybarvila jsem,džejn ke mě koukla a její následná reakce byla že "to má" cituji "barvu jak chc_anky" ... Předkres jsem udělala už v hodině,zbytek jsem dodělala při extrémně nudné / nic proti paní učitelce / hodině OBN (to byla velmi zajímavá hodina - na začátku mě učitelka s Džejn rozsadila ...pak ve třetině na mě zařvala,protože jsem se s ní dál bavila jsem uličku ..no a ke konci mě chtěla vyrazit (ale já fakt nic!) ) nápad překreslit to teda bez tý " skleničky s ehm..močí a močovejma kamenama" jsem nakonec neuskutečnila z důvodu,že mi nebylo přá...dobře,sem líná ve finále to vypadalo nějak takhle : blbý téma,blbej nápad,blbý provedení,blbý barvy... AHA,už vim proč je to divný je to málo ČERVENÝ pokud dostanem příště podobně blbý téma tak se neznám...

3 komentáře:

  1. Jak se říká: "Z hovna bič neupleteš", takže si myslím, že za daných okolností to byl nadprůmerný výkon :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vidiet ze mas vlastny zabehany font - Suzanne CE :-))

    OdpovědětVymazat
  3. ale to ne :D to je základní plošný písmo :) dobře se to črtá,tak píšu tim,protože psací písmo píšu jako prase ;))

    OdpovědětVymazat