neděle 9. ledna 2005

I am temporary banned...

for another 7 days
Včera jsem se tak úplně neshodla se svou maminkou ohledně termínu vypnutí pc,takže mi sem vrazila a ZASE mi to vyrvala ze zdi (už to fakt začíná bejt trapný ) Ale uznávám,všechny její výčitky byly vesměs pravdivý (ale vydržela jsem se nesmát i když to byl záhul )
základ je ale v tom,že celej příští tejden nesmim na pc Jak bych se tam mohla proplížit jsem vymýšlela už chvíli poté ,ale ve chvíli,kdy mi podjela noha ve vaně a musela jsem se zavěsit na závěs, abych si nerozflákala úsměv,byla tato myšlenka odsunuta do pozadí myšlenkou na to,jaký by to asi bylo,kdybych ten závěs strhla,ten by srazil polici,ze který by vypadl JAR,otevřel by se,vylil by se mi do překvapením otevřených úst a já bych se nim udusila /to ten nezvratnej osud ....a to sem to prosim ani nestihla dokoukat /
No,každopádně by mě zajímalo,jak to bude probíhat ale užívejte si klidu co můžete ,vrátim se ale pokud se mi bude chtít,tak si budu i zapisovat,takže o to jak jsem trpěla nepřijdete A ještě bych chtěla poděkovat Lenišce,jejímu pc a jejímu exploreru za zprostředkování tohoto oznámení

1 komentář:

  1. fuj Len... teda fuj Explorer :-i

    btw ten nezvratny osud ti nezvratne mota hlavu :-i

    Dufam ze sa coskoro vratis ;-) (btw ten stary ban uz akoze neplati? klin sa klinom vybija? 8-D )

    OdpovědětVymazat