čtvrtek 13. října 2005

Fanfáry hrají tuš!

hádejte co
Ač to zní sebeneuvěřitelněji, po tuším roku jsem znovu uvedla do provozu svou krásnou, milovanou stránku . Ta totiž celou věčnost tlela s tím, že ji někdy dodělám. Má první zoufalá snaha dopadla tak, že jsem měla tak půlku a pak mě přepadla zoufalá lenost . Tu se mi celou dobu nedařilo přemoci až do předvčerejška, kdy jsem dodělala stránku skoro celou až do této podoby:


zkouknout mi to můžete na HTTP://SUZY.WZ.CZ, připomínky a upozornění na chyby prosím sem do komentářů. A upozornění na logické chyby nechci, ano?

6 komentářů:

  1. Jo, taky mě dost často přepadne nepřekonatelná lenost uprostřed výroby :-D viz stargate-sg1.cz :-i :))

    OdpovědětVymazat
  2. Incik: Vizime, vizime :D

    ZuSka: Takmer taka krasna ako autorka... ale ta cierna a biela... :-i

    OdpovědětVymazat
  3. Hele, zlato ja uz som mal davno spat :D
    Autorka, stranka a mozno aj cervena su pekne ale cierna a biela... no fuj :P

    OdpovědětVymazat
  4. Zuzanko, je to nádhera :] Hnedka zejtra si Tě přikliknu do odkazů a linků, dneska u na to nemám morální sílu :]

    OdpovědětVymazat
  5. 4miira: diky :) jsem rada, ze aspon nekomu se to libi :D

    OdpovědětVymazat