sobota 1. října 2005

Viděli jste Velkou rybu?

ha? HA?
Dneska jsem se konečně dokopala k tomu, abych se na tenhle film podívala. Rozhodně nemám čeho litovat. Kdo jste to viděl (a zastáváte stejný názor jako já ) tak musíte uznat, že to byl film opravdu skvělej (já bych ho označila za dokonalej, ale kdo MĚ poslouchá? ). Edward Bloom (ALBERT FINNEY) byl odjakživa vášnivým vypravěčem neuvěřitelných historek ze svého mládí (EWAN McGREGOR), kdy jej jeho záliba v cestování zavedla na úžasnou výpravu okolo světa. V jeho mýtických dobrodružstvích nechybí obři, vlkodlaci, zpívající siamská dvojčata ani čarodějnice se skleněným okem, která dokáže nahlédnout do budoucnosti. Se svými fantastickými historkami se Bloomovi daří okouzlit každého kromě jeho syna Willa (BILLY CRUDUP). Když pak Edward onemocní, jeho žena Sandra (JESSICA LANGE) se pokusí Willa přimět, aby ke svému otci znovu našel cestu. Will se musí pokusit oddělit pravdu od fikce a naučit se s heroickými činy i velkými prohrami svého otce žít. (oficiální text distributora) Více o něm, včetně komentářů lidí, co to shlédli, si případně můžete přečíst tajdlenc Mně osobně se to ale teda líbilo. Žádnej agresivní humor typu "snažim se pobavit diváka co nejvíc", spíš jen takovej jemnej, co člověka donutí pousmát se. Scéna, ve které mladý hrdina přemůže dva japonské vojáky přímo nezapomenutelná . A ten konec...no, zkoukněte a uvidíte Tak dobrý ráno a koukejte shánět (samozřejmě nic nikomu nenutím ).

6 komentářů:

  1. v perexu ti chybí ještě jeden otazník.. :-i :DD
    btw. já tě vždy slyším.. a občas i poslouchám :yes: :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Ale, tebe přece poslouchají všichni, co čtou tvuj blog, ne ?

    OdpovědětVymazat
  3. 4gladiator: Jimi je jasnej priklad :-/ :-i

    OdpovědětVymazat
  4. Ale nahodou na Futukravu som sa nechal nakecat a nelutoval som ;-) Alebo Final Destination :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jj, Velká ryba je krásný film, viděl jsem ho v kině. Jen ty části "z reality" my přišly příliš americky sladkobolné. Naštěstí o ty tam zas tolik nejde :))

    OdpovědětVymazat