úterý 18. října 2005

Pastelka.

Bílá.
Dneska jsem tak stála ve městě na zastávce a náhle kolem šla jakási dívčina a prodávala kolemjdoucím Pastelky. Jelikož se mi v peněžence krčilo jen 22 Kč, páčto jsem si předtím kupovala nový přírustek do své džungle, vrhla jsem se na ní s otázkou, kolik ta pastelka stojí. Proč? Protože byla na charitativní účely. Tak nějak na tohle nedám dopustit. Ač vypadám jako pěknej ignorant (a i jsem ), vyhodim měsíčně X peněz na tohle téma. V IDEONu jsem dala kilo za ty jablíčka, v Globusu běžně hážu some money na vodící psy pro nevidomé nebo dlouhodobě hospitalizované děti. A kupuju kytičky a pastelky.
Nějak mě jen při hlubším zamyšlením nad tímto pořád napadá, proč lidi stále jen viděj lidi, co jsou na tom líp, ale ignorují ty, co jsou na tom hůř. Když se holky trápí dietama, když vlastně můžou být rády, že můžou chodit, vidí... Já vim, kecám z cesty. Tak to bylo, je a bude...


3 komentáře:

  1. Vobec nekecas z cesty... je to proste tak ze sme ignoranti ;-) Stazujeme sa na blbosti a pritom nam vsetko dobre pada rovno do lona... a ini... ini nemaju nic :- World sucks ;-)

    Na druhej strane vyvstava otazka kolko z tych penazi sa skutocne pouzije na tu danu vec... ludia su svine ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jj...spravne...lidi jsou svine :/
    Jinak...casto cloveku trva,ze nestesti co se mu prihodilo je vlastne male v porovnani s nestestim jinych...stejne jako,ze nase problemy jsou male oproti problemum celeho vesmiru...ale nekdo si to neuvedomuje nebo to ignoruje...=> je to ignorant...

    OdpovědětVymazat
  3. Chtěl jsem ti namalovat idealní svět, ale bohužel jsem měl bílý papír a vzal jsem onu bílou pastelku. Tak z mé malůvky zbyl jen bílý papír. Asi na znamení, že neexistuje idealní svět. Homo Sapiens Sapiens je je strašný tvor. Neustále něco někomu závidi. Furt je nespokojený s tím málem, co má. Kdyby se spíše zamyslel nad tím, že někteří lidé nemají ani to málo, co má on.

    OdpovědětVymazat