neděle 30. října 2005

Vzpomínáme,

GateCone
Tak, už jsem zpátky a jsem připravena blogovat (doufám, že jásáte ). Incik se včera přehraboval v papírech a našel poznámky s GateConu, který proběhl na začátku prázdnin (teď byl GCReloaded, žel tam jsem nebyla). Některé poznámky mě málem srazily na zem, takže se o ně s vámi podělím . Něco zřejmě většina z vás nebude chápat, ale pokusím se to přiblížit .
někdo si..ehm, jaksi ulevil já: (neví se na koho) "Ty tady teda ničíš vzduch!" Jimi: "Ne, to já." Incik: "Aspoň, že ses ke svému skutku přiznal!" Jimi: "Skutek utek." Jack: "Tak ať tě skutek provází!"
------
pak pár sloganů k GayKlubu Bolest ve vedlejší třídě
"To nebudou SuperVrata (soutěž probíhající po celý GC), to bude supernátrh!"
Jimi: "Omrzelo vás spaní na zádech? GayClub Bolest."
"Přidejte se na teplou stranu síly!"
"Natrhni si sám!"
sedíme u sprch a vymýšlíme slogan do sprch Jimi: "Pozor! Zvýšená padavost mýdel!"
------
Reaver: "Když jsem byl ještě malé nudle, tak jsem nudlal nudlík..."
"NUDLE JSOU VRŽENY!"
Petroit: "Jo, to péčko jsem viděl..."
"Spadnul ti rozkrok!"
------
A poslední, zato přímo kůlová hláška z našeho stání u automatu na pitíčka
Petroit: "Jo, http://petroit.sg1.cz." já: "Někdy mě docela udivuje, že nevletíš na záchod a ten link tam nevymočíš na stěnu..." Jack: "No, tak to by byla doslova VYCH_ANÁ REKLAMA!"

Myslím, že ti pro které to bylo určeno to pochopili a zasmáli se a ten zbytek...by měl jet příště taky, aby mě chápal

5 komentářů:

  1. Tak to je naprosto cool, grool a kryptofasisticky dobra vec :D Kam sa hrabe GCreloaded ;-) Teraz je rada na KryptoCone :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Sice jsem to čet už včera, ale stejně jsem se tomu musel zase od srdce zasmát :-)) Jo, to byl suprovej con. Už aby byl další! :-D

    OdpovědětVymazat
  3. Jojo...mega lol...uz se tesim na kryptocon...doufam,ze to u incika nak tak vyjde :))
    jinak "to pecko sem videl" si nepamatuju :))

    OdpovědětVymazat
  4. já si taky nic nepamatuju :-/ :-i :DD

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, tak ta poslední byla ze všeho nejlepší, jinak vezmete mě příště sebou ?

    OdpovědětVymazat