pondělí 31. října 2005

Malé zaskuhrání

"ach jo"...
Mám tu takovej pěknej večer. Lenost se mě snaží svalit na postel, ale mě čeká něco "lepšího".

Na stole je hromádka sešitů, musim se za dnešní večer naučit komplet látku i za prvák...Ach jo
Na každej předmět mám dle mých skromných výpočtů půl hodiny...Ach jo
Narazila jsem si v plavečáku na tribuně koleno a děsně to bolí...Ach jo
Jsem nemocná, ale aspoň do pátku musim kvůli škole vydržet, abych neměla samý nko...Ach jo
Právě jsem si opařila celou hu...ústa, když jsem se nepřítomně napila horkýho čaje, co jsem si zrovna uvařila...dopr- teda Ach jo


No nepřijde vám to úplně na nic?
a zdravim miiru

6 komentářů:

  1. ach jo... nemam ziadny napad ako ta podporit, ach jo :D

    Snad jedine: Mysli na uplynule dni (26.10. az 30.10.) ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. 4JImi: jenze ja musim myslet na ty nastavajici a ty jsou pekne na...Ach jo :-i :DDD

    OdpovědětVymazat
  3. Ach jo, mas to blby :]

    Ale zas me tesi, ze to blby nemam sam :]]

    OdpovědětVymazat
  4. Ach jo... raci mysli na to, kolik Ach jo... te v zivote jeste ceka nez pride to "Ach jo, ja si toho vlaku nevsim...." :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nesmutni bylo je bude a kašli na city - válka je horší.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, naučit se látku prvaku za velmi krátky čas, to dobře znám. Alias, máme jednu krávu na škole.

    OdpovědětVymazat