pondělí 24. října 2005

Seznamte se,

to je Ben
V sobotu jsem se byla podívat na nové štěně, náhradu za Nera. Měla jsem za úkol vymyslet jméno, ale když jsem tam dorazila, zjistila jsem, že už jméno má a je to prostě Ben. Co mě na něm trochu zklamalo, byl fakt, že nebyl zvyklej na lidi a bál se nás. No, zapracujeme na tom. Zatím se na něj podívejte


No, má mít asi tak 70 cm. Až ho budu chtít zvednout za nějakej čas, strhnu si vaz




není krásnej?

7 komentářů:

  1. Moc roztomilý pes. Vysloveně svádí k pohlazení.

    OdpovědětVymazat
  2. No, Zuzi, co ti mam napisat? Ze to je moc pekny psik, ktoreho by som si rad pohladil... to ti napise kazdy :D Takze tak, no ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Jj...pekny pejsek...takovej...jak ja rikam..."zčančal" bych ho...mojehlo slovniku co sem si sam vytvoril si nevsimejte :))
    Jinak nas pes je hezcejsi...;)
    Ale jinak vazne je roztomily...

    OdpovědětVymazat
  4. Teda Zuzinko, ten je krááásnej!

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezkej je Beník :)), ale to na něj jednou zavoláš a otočí se dalších deset psů..:D Ta fotka s Ronem je krásná :) (a ty červený botičky vzadu taky :-i :DD)

    OdpovědětVymazat
  6. Jéé.....je doslova nádhernej...ale...i přesto...majitelka je hezčí :-DD

    OdpovědětVymazat
  7. A já myslel, že jsi potkala Bena, co bloguje na http://ben.bloguje.cz ;-)

    OdpovědětVymazat