pondělí 3. října 2005

Nový vzhled

měsíc se s měsícem sešel...
Je to nějakej ten pátek, co jsem se rozhodla, že chci změnit vzhled tohohle blogu (konkrétně to bylo někdy v lednu, kdy jsem si založila sekundární blog pro testy, který sice né tak úplně mně, ale nakonec i tomuto účelu posloužil ). Nakonec jsem to teda nebyla tak úplně já, ale Incik, ale myslím, že to stojí za to . No, co říkáte?

9 komentářů:

  1. Nehladiac na to ze ten vrsok vypada pekne abstraktne a pritom je to upravena fotka zo stanu, spravil Incik fakt peknu pracu, ale zase ako poznam jeho predosle projekty, nazval by som to slabym priemerom... Urcite bol znacne obmedzeny vyberom farieb :-i
    Inak sa chcem opytat na co je dobry ten trvaly odkaz, uz som to videl na X blogoch a furt nechapem ten vyznam :D

    P.S.: Konecne mas menu na boku, gratulujem ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to krásně, je to takový správně zuzkovský :] a nedělá to jen ta červená ;]

    Jimi: Trvalý odkaz je prostě pevná adresa toho zápisu. Nejvíc to asi využiješ, pokud chceš odkázat právě na to jedno blognutí ;]

    OdpovědětVymazat
  3. 4Jimi: ja myslim, ze blog by mel taky tak trochu na prvni pohled charakterizovat autora. A taky myslim (a taky uz mam namysleno na par let dopredu :DD), ze tenhle presne to dela. Proto i kdyby to bylo sebepodprumerny oproti zbytku jeho tvorby, tak je mi to fuk a jsem spokojena, ze tohle cerveny peklo zrovna ted a zrovna tady mam :)

    OdpovědětVymazat
  4. ZuSka: Ja ti to neberiem :-) Som si isty ze vzhlad mojho blogu ti pekne pije krv :D

    Miira: No a na co mam v prehliadaci riadok "adresa"? :P

    OdpovědětVymazat
  5. Nádhera, fakt moc vyvedené. Já ti taky u sebe udělám anketu, co říkáš? :)))

    OdpovědětVymazat
  6. Samozřejmě nezaujatou, já jiné nedělám :))

    OdpovědětVymazat