čtvrtek 20. října 2005

Tak...

minulost bude vyhozena.
Abych to vysvětlila, včera jsem začala tak nějak dodělávat práci, co čekala na stole pár měsíců, "až se mi bude chtít". Až do včerejška se mi nicméně nechtělo, až jsem se ale nakonec dokopala k tomu začít a nějak mě to chytlo. V rámci aktivity jsem se tak nějak rozhodla změnit svou noru. Nehodlám však stěhovat nábytek nebo malovat, jen hodlám změnit výzdobu a tak trochy vyhodit minulost. Je okoukaná. Některé části připomínají trápení. Život je změna.
Možná zaházim všechny plyšáky. Možná sundám všechno ze zdí a nahradim to něčim novým. Možná sundám ten obrázek nad psacim stolem, kterej kreslil kluk, co mi v devítce zlomil srdce. Možná to bude radikálnější, než jsem čekala...kdo ví. Každopádně VY, vy uvidíte Možná teď půjdu do kuchyně a udělám si čaj. Asi určitě . Dobrou noc .

6 komentářů:

  1. Už jsem se lekl. Stěhování a malování nenávidím, fakt

    OdpovědětVymazat
  2. No,když už jseš v tom uklízeni, nebylo by od věcí taky vynést tu hromadu špinavého prádla do koše na prádlo ? Když jsem o ni zakopával, tak jsem to snesl. Ale teď když už z ní létají mouchy. Tak to už není moc košér.

    OdpovědětVymazat
  3. Dobré ráno:o)
    Santa: pokud ta hromada ještě neskáče, tak je to v pohodě:o)

    OdpovědětVymazat
  4. Ked tak nad tym uvazujem tak ja by som nemal co vyhodit :D vsetku minulost mam nahadzanu v skriniach, na stenach mi visi mapa Rima z roku 1570, Anastacia a Katka Koscova, jedina plysova vec co mam je kvetina z Hornbachu... :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hm, taky si občas měnim věci na zdech, nástěnkách a tak. Vždycky je tam mam děsně dlouho až se moc okoukaj, takže vim o čem mluvíš :)

    OdpovědětVymazat
  6. Brr, život není změna, vyhodit blbosti co mám všude po pokoji by mi zničilo srdce :))

    OdpovědětVymazat