čtvrtek 20. října 2005

Manželskej sex...

a tak vůbec
Včera jsem se maminkou byla na gynekologii (ten začátek se mi nějak nezdá...). Všechno začalo už ráno, když jsme se chystaly vyjet a mně při nástupu do auta vypadla z kapsy u bundy lahev z pitím a odkutálela se pryč. Matinka teda počkala, než vystoupim a přinesu ji a pak jsme jely. Na konci naší ulice se mě však náhle zeptala, jestli mám kalendář (rozumějte, menstruační kalendář ). No, poté, co jsem zaklela, to maminka až s neuvěřitelnejma nadávkama otočila a jely jsme zpět dom . Když jsem znova nastoupila do auta, matinka mi ještě položila otázku, zda jsem si tentokrát nezapomněla (jak bych to decentně ) pohlaví, musela jsem se tlemit a začly jsme s jistou debatou, která se protáhla až do odpoledne, kdy tak nějak na závěr maminka pronesla "Nemyslíš si doufám, že sexuální život končí v manželství zpolezením dětí "
Na moje "Nekončí? " reagovala všelijak, takže to radši nebudu rozebírat . Na závěr mi však dala radu, ať se tedy zeptám otce, jestli chci znát odpověď.
Tak jsem vyrazila za otcem. "Končí sexuální život v manželství zpolezním dětí nebo ne?"
Otec po krátkém přemýšlení pronesl "Nekončí...", ovšem jeho výraz byl tak výmluvnej, že na moje "Ale že je to pěkně na ...., co? " reagoval ani nedovedu popsat jak .
Ovšem skutečné finále přišlo dnes, když jsem se na to otce zeptala znova, tentokrát ve společnosti matky. "Tak končí sexuální život v manželství početím dítěte nebo ne??
a velmi promyšlená odpověd zněla "Ne. Končí až když vyroste nějaká takováhle pruda jako ty a zněmožňuje ho. Ale tak jako tak se z toho člověk ještě před tim zblázní..."

Tak...kdyže budu mít děti a vyrostou mi?

4 komentáře:

  1. Tak nad tim se budu muset hluuuuuuboce zamyslet :-i :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Ty chces aby ti este viac vyrastli? Alebo si nemyslela prsia? :-i

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, zde vidíš praktický důvod, proč muži chtějí mít buď žadné, nebo jedno dítě. A tak proto vehementně chtějí manželky mít dvě a více dětí, aby.... to snad domyslíš, ne ?

    OdpovědětVymazat
  4. Již jako maličké Suzi se ji rodiče pokoušeli vštěpovat různé tzv. "rodičovské rady". Aneb jako, každého zdrav, stůj rovně, usmívej se, nemlaskej při jídle ;-) občas dostane i tuhletu "vzláštní" radu, kterou nikde jinde nenajdeš. Neboť tahleta rada není nikde zapsaná v nějaké chytré knize. Tahleta rada je vypozorována z dlouholetého manželského soužití. Tak proto si ji pěkně važ, a jednou ji předej dalším generacím.

    OdpovědětVymazat