pondělí 17. října 2005

Máte školní hlášky?

My ano. Už i na netu .
Dneska, konečně, hurá jsem zprovoznila stránku s našimi školními hláškami. Uznávám, že je to takový chudý, ale šlo mi o to, aby vzhled stránky nepřebil fakta .



Tak budete-li mít volnou chvilku (a nezměníte na mě názor po tom, co si tam o mně přečtete ve formě věcí, co jsem vypustila z úst ), checkněte to na HTTP://SUZY.WZ.CZ/HLASKY.HTM.
Have fun .

6 komentářů:

  1. teda že mi dalo zabrat, než jsem pochopila, co chce autor říci poupraveným příslovím z loga.. :DD
    fan byla ;D

    OdpovědětVymazat
  2. Teda tie hlasky ma polozili na zem :D som sa tu trhal smiechom :DD Ze ja pablb som si nieco take uz davno nezacal pisat... :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Teda, Vaše třída je fakt něco, na ty hlášky :DD HEHE

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tohle teda mi nedělej... jsem zašel na ten tvůj weblog a málem jsem se umlátil smíchy. Jen si tom přestav, kdyby se Santa umlátil až ke smrti, kdo by potom rozvážel HODNÝM dětem dárky. (já vím, že se to TEBE netýka, ale...)

    Jsem se ptál Kačera Donalda. Ten to odmítl, že nemůže. Micky Mouse má neustále nějaký plán. Ale Goofi se nabídl, že to vezme za mně. Dokážeš si to přestavit ? On a rozvážet dárky. Děsivá představa !

    OdpovědětVymazat
  5. 4Santa: pardon, pokusim se snizit kvalitu prispevku na unosnou miru :DD

    OdpovědětVymazat
  6. U nas je to oproti vam jak v sanatoriu :]

    OdpovědětVymazat