středa 22. března 2006

Kapr na Vánočním stole?

no odteď už pokaždé
Včera jsem opět byla po x tejdnech na keramice. Nějak jsem ze sebe na horách asi vypadala inspiraci, nevěděla jsem co vyrábět a odešla jsem asi už po hodině. Každopádně, minule jsem přinesla jeden výrobek a ten u nás doma vyvolal rozporuplné reakce. Šlo o kapra, kterej měl na boku takovou jako ránu, ve které byl otvor pro vidličku. Na Vánoce totiž nemáme rybu, protože to nikdo nejí, a proto mě jen tak napadlo tohle.



Jak už jsem řekla, reakce byly velmi různé. Například otci to přišlo jako absolutní blbost, s tou dírou. So, co myslíte vy? .
(jinak když už jsem v tý tvorbě, začla jsem opět s nějakou novou šíleností, po kytičkách a náramkách z bužírek jsem dle chvilkového nápadu vyrobila toto a docela se to chytlo.

Dokonce už mám pár objednávek .)

5 komentářů:

  1. Nechci tě nějak schazovat, ale bych tu tiše naznačil něco o kýči. Aneb, mě se to nelíbí...

    Ale, třeba jseš pouze jenom nepochopenej autor, a za sto let se to bude dražit za tisíce euro. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Teď mě ještě napadlo: Po smrti autora jeho výtvory jsou vždycky o něco cennější... takže....

    OdpovědětVymazat
  3. Kapor, ako uz povedala Lenka, je dobry tak akurat ako detska kasicka, vzhladom na tvar tej diery :-))

    A na tom "toto" je to slapka? :DD

    OdpovědětVymazat