pátek 12. listopadu 2004

Básničky II.

menší ohlédnutí,něco nového a něco co mě fakt zaujalo
Jimi mě ve svém blogu inspiroval výčtem svých "rapů"
pravda,nějakej ten výčet tvorby se hodí,takže tajdle to je všechno
Pak můj veleúspěšný SGEpos na šestce se už asi tak čtyři měsíce pracuje
ale kdybyste viděli kolik už mám nesmyslnejch poznámek jakékoliv nápady nebo něco co by mi řekněme pomohlo dokončit šestku zasílejte prosím na sgepos@seznam.cz Tak tady je něco "novýho" :
Dlouho jsem přemýšlela,jestli jí mám předělat nebo nějak dokončit,ale nakonec jsem jí nechala takhle
Vyznání ----------- Když nejsi se mnou, já mám chvíli temnou. Já mám chvíli tmavou, smutek bloudí mi hlavou, a touha mě dusí říct pravdu ti musím, však strach mě dost sžírá, s ním mizí má víra, že až budu se ptát, řekneš že mě máš rád.....
a nakonec zas něco pořádnýho (vypsala jsem si to kdysi z nějaký knížky,ale když jsem to vytrhávala z bloku tak jsem to přetrhla ale podle posledních dvou písmen bych to tipovala na Buriana ) Zaříkávadlo ------------------- Děravej kamínku, svírám tě v pěsti, naděl nám do vínku kousíček štěstí. Špetičku naděje a zbav nás bolu, ať nám zas dobře je a ať jsme spolu. Kamínku děravej, z moře či z nebe, nic víc nám nedávej, už máme sebe.
nevim jak vám,ale mě se moc líbí
Vzpomínáte jak jsem kdysi blekotala něco o tý soutěži Staň se spisovatelem co vyhlásily Lidovky? asi ne,když v tu dobu jsem ještě neměla blog,co? no kadopádně jsem si vzpomněla že jsem vám chtěla sdělit výsledky bohužel ono vydání,kde byly ty "skvosty" co zvítězili , zaboha nemůžu najít
no nicméně první místo bylo něco příšernýho,třetí taky,jen druhý,tam byla tuším nějaká holka..její básnička byla fakt povedená škoda že porota neocenila skrytého génia mé "básně"

6 komentářů:

  1. Máš holt básnický střevo, to se musí nechat :) Taky bych takový chtěl :)) Dá se to někde koupit? :D :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já to spíš vidím na psaní textů... Když mohl napsat symfonii s textem Beethoven, tak já ji pro tebe napíšu taky :]]

    OdpovědětVymazat
  3. Tu druhou báseň sem už taky někde viděl... :)
    Já básnický střevo nemám tak nemůžu posoudit jestli i ty, ale asi jo... ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zaříkávadlo se mi vážně líbí, je to umění napsat takovéhle rýmy!
    Tvý rýmy nejsou špatný a jsem rád, že jsem na tvůj blog narazil. Není zrovna mé hobby sjíždět osobní stránky lidí a hltat na nich info.. Graficky jsou tvé stránky opravdu velmi dobře provedené a příjemně se po nich surfuje. Takže, pokračuj v tomhle stylu! :)

    OdpovědětVymazat
  5. To Zaříkávadlo je opravdu od Jana Buriana....asi před týdnem jsme tu báseň četli v čítance ve škole

    Dovol, abych ti řekla....., že se mi tu líbí a nejspíš tě tu budu dost často otravovat

    OdpovědětVymazat