pondělí 8. listopadu 2004

Tak zase...

zpátky do kravaty!
Po čtrnáctidenní ulejvačce na praxi zas dorazila škola...
né že bych měla proti škole nějaký výhrady (),ale přecejen moje první ranní myšlenky na školu nebyly řekněme pozitivní
no,ono jenom když má člověk kvůli nejmenovanému členovi rodiny ve všední den pravidelně ráno v 5 hodin tak to moc na náladě nepřidá
no každopádně jsem se ráno zas tak slušivě () ohákla a vyrazila vstříc vědomostem
už před domem jsem si musela položit záasdní otázku a to : CO V TOM BÁGLU KRUCINÁL TAHÁM???,bylo to trochu těžký,no
ve škole byl klídek...akorát nás rozsadila učitelka,že prej se bavíme ...ale to není pravda ()
pak přišel zajímavý moment: učitelka nám zadala nějakej text,co jsme se měli učit...pak to po nás po chvíli chtěla
moc lidí to nebralo vážně,takže když se následně ptala,nikdo z dotazovaných to nevěděl...v tý chvíli mi bylo jasný že pojedu domů sama
známky na čtvrtletí z hlavních předmětů nejsou nakonec zas tak hrozný (3;2)...
rodiče na to maj sice jinej názor,ale to mně už nevadí
dlouho nic a pak PRP
zase jsem zasedla ke svému oblíbenému rozpadajícímu se pc a začla surfovat...asi po deseti minutách jsem měla všechno prolezlý,tak mě napadlo že bych mohla chvíli dávat pozor ...no,zrovna po mně nic nechtěl,no to je úroveň
a nakonec AJ...zrovna když jsem se pohodlně rozvalila v lavici,učitel mě volal k sobě...jelikož jsem čekala,že mě chce sprdnout za to jak sedim /eh,obvykle mám nohu v lavici,na koleni mám danou hlavu a blbě se tvářim / tak jsem šla jak na popravu ..
učitel se na mě tak podíval a zeptal se mě jestli nechci jet na výměnnej pobyt do Švédska ...sice netuším ,kde vzal pocit že se tam domluvim,ale to je jen detail,že
a pak jsem jela domů...sama ..všichni byli na poškole
nic se nedělo,já vás nudim blognutím o ničem,ale přesto to byl fajn den,ne?

4 komentáře:

  1. Proš se tě ptá učitel angličtiny? Měl by se tě ptát učitel švédštiny, ne? :D

    OdpovědětVymazat
  2. vskutku nadherny den ale neviem si predstavit nasledujucu polohu: "eh,obvykle mám nohu v lavici,na koleni mám danou hlavu"... a to som si myslel ze si viem predstavit takmer vsetko :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Doufam, ze do toho Svedska jedes. Takovy vymeny byvaji vyhodny a vylet za hranice je vzdycky uzitecna a prinosna zkusenost. Zadny fotky ani video Ti nikdy neda tolik, jako videt a zazit zivot v cizi zemi na vlastni kuzi.

    OdpovědětVymazat
  4. Téda, musim říct, že mě to Švédsko totálně zaskočilo 8-O :-)) Ale je asi vidět, že jseš tam za nejlepšího žáka :-)
    Btw, já fakt nepodlejzám O:-ú

    OdpovědětVymazat