pátek 26. listopadu 2004

Jak šel čas...

aneb jak rostla ta blond obluda co píše tenhle blog
Už to bude nějakej ten pátek,co jsem vám slíbila fotky ze svýho dětství No a jelikož se mi konečně před nedávnem podařilo přesvědčit k nějaké činnosti nejen scanner,ale později i sebe tak je to tady: --------------------------- Jak mohlo z něčeho tak krásnýho vyrůst něco tak hroznýho?

--------------------------- už v dětství jsem byla taková vytlemenější

--------------------------- v nebi...začínala jsem objevovat krásu barev...blížíme se k červenééé

-------------------------- poprvé do školy...kolik radosti se dá číst v té nevinné dětské tváři...

------------------------- princezna jsem byla a budu

------------------------- mám děsnej talent na ničení třídních fotek...tohle je tak 4.třída.... povšimněte si prosím po mé levici Džejn jedna a dvě

----------------------- Jen červená to může být,tralalalalaalaaaa

------------------------ trochu později...ehm,už takhle mladá jsem byla poněkud...nooo...jiná

------------------------ před odchodem na novou školu...je fakt že se tvářim trochu zmučeně (ale dost možná to byla jen vina toho sluníčka )

------------------------ ještě poslední foto a "hurá" vstříc nové škole

------------------------ Tak už na nové škole...teď je ta zoufalost v mé tváři čitelná víc než dostatečně

------------------------ S Flíčkou...bejvala taková agresivní(i když vlastně pořád je),tak jsem samej škrábanec
----------------------- Sedmička...koukám Lenička se bystře ulila z focení,tak zbyla povinnost držet inteligentní výraz na mě
----------------------- Osmička...takhle hezky jsem si hrála s gelovkama když jsme ty fotky dostali...akorát jsem je pak nemohla najít a měla jsem velmi,velmi silnej pocit že jsem je nechala v nějaký učebnici co jsem odevzdala to by mě asi učitelka skalpovala kdyby je našla ..ale nakonec jsem je díkybohu našla zahrabaný doma

------------------------ druhá část toho předchozího focení.. ty...hnusný zlý parch..no spolužáci si kompletně všichni stoupli za fotografa a dělali na mě ksichty

------------------------ Ó ano,od chvíle co se ke mě doneslo že o mě třídní,btw.pěkná drbna ,pronesla že kdybych se namalovala tak bych byla docela hezká holka,mě spolužačka stíhala ať se nechám namalovat... nakonec jsem to dovolila,ale doslova jsem se do tý společenský místnosti plížila podle stěn...ale stejně jsem ty dvě učitelský potvory potkala ani předstírání že se koukám z okna mě před jejich kecama nezachránilo

btw.mám pocit že spolužačka není až takovej umělec jak myslí ....a když se k tomu přičte ten dementní výraz co mám tak je to KATASTROFA --------------------------- V mládí jsem se učila snowboarďákem

nejdřív jsem se učila na takový spíš rovince před chatou..pak jsem si vyšlápla sjezdovku,páč mě tam ten vlek nějak nechtěl vytáhnout no a ve finiši mě čekala ta sjezdovka..kdybych měla bejt upřímná tak bych musela říct že jsem jí sjela doslova po držce
--------------------------- no,to je všechno...tak za padesát let dodám další

4 komentáře:

  1. Máš zajímvou minulost :)) Ještě, že nemám scener :)) To byhc musel zveřejnit i tu svojí :)) Pohnutou ... :-í :))

    OdpovědětVymazat
  2. hezký fotky...že bych taky zapublikovala....radši ne..to už bych měla jen nulovou návštěvnost stránek

    dobrej nápad. :)

    OdpovědětVymazat
  3. nevim proč, fotka ze sedmičky se mi líbí nejvíc (možná proto, že na ní nejsem :-i)
    dále musím podotknout, že jsme za tim foťákem byli jen čtyři.. O:-) :-D

    Ale celkové hodnocení SUPER (jakto, že se tyhle fotky ke mně nikdy nedostaly..? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Najviac sa mi paci posledne foto na starej skole ;-)
    Ale je zaujimave ze na svoju sucasnu podobu sa najviac podobas na tej fotke kde mas taky uzasnuty pohlad na to lizatko :-i(s textom: ehm,už takhle mladá jsem byla poněkud...nooo...jiná) :-)))

    OdpovědětVymazat