středa 17. listopadu 2004

Nezvratný osud II.

v pátek večer to přijde
Když jsem tuhle prohlížela svoje starý Premiere,našla jsem recenz na Nezvratný osud 2 (to je ten krváček kterýmu se pokaždý tak směju ) No a jelikož to v Pátek 19. listopadu od 20:00 poběží na HBO ,zkusím na to někoho z vás nalákat V Premiere 4/03 psali : Jak se občas vyplácí nebýt předpojatý.A dát šanci i tak nanicovatě vyhlížející podívané,jako je pokračování hororu,v němž se skupinka mladých lidí snaží pochopit a přelstít tajemný plán Smrti,kvůli němuž všichni postupně umírají.Hororu,pod kterým je navíc režijně podepsán dlouholetý kaskadér D.R.Ellis,jehož debutem se před nedávnem stal titul Návrat domů II. :Ztracená v San Francisku.
Protože dvojka nezvratného osudu patří i přes totální absenci čehokoli jiného než touhy vyvolat na zádech svých diváků pár kapek ledového potu k příjemným oddychovkám.Nejenže bez nesnází udrží vaši pozornost po celých devadesát minut,ale chvílemi se sotva pohnete napětím,za to vám ručím.
Skutečně napětím,ne strachem ,neboť daleko spíš než o bafání a hrůznou atmosféru jde o cynické pohrávání si s očekáváním nevyhnutelných úmrtí a o filigránsky propracované mechanismy,na jejichž konci ta která oběť vydechne naposledy – přesně podle předpovědi.
bla bla bla Každá z několika komplikovaných smrtelných nehod je vážně pochutnáníčko,brilantně vystavěné na ploše deseti minut,s několika zdánlivě šťastnými úniky,původně nevýznamnými prvky a především velejemně vypracovanou strategií nevyhnutelně se stahující smyčky. Všechno je sice pořádně drsné,ale při vší té krutosti občas neuvěřitelně vtipné. /no prosim /
ORTEL Slušné pokračování na téma "všichni tam musíme".Nečekejte hluboký podtext,naštěstí jde totiž jen o zábavně cynické maso. DOPORUČUJEME - nevšímat si nesmyslného příběhu,průměrných herců a jiných pitomostí - a užít si každé kapky krve Moje recenze: Pokud myslíte že by vás zaujala scéna,kdy se jednomu " ze seznamu smrti " zapíchne žebřík do oka (nádherná scéna ),případně když jiného rozporcuje ostnatej plot na několik kusů (načež mu krásně vyletěj střeva ) tak laďte v pátek večer HBO

9 komentářů:

  1. Ten nick mas preto aby nikto nezistil ze si na nete? :-i

    OdpovědětVymazat
  2. Ježkovi oči.... u čeho jsi se bála, když ne u tohohle????!!!!

    OdpovědětVymazat
  3. tys u těch střev zapomněla na ty obratle, tam jsme si to furt vraceli, že? :-í
    Pak bylo dobrý ještě to na konci u toho grilu - ten měl štěstí... buch

    OdpovědětVymazat
  4. 4pistalka : no,nejvíc jsem se bála u nás doma v kuchyni,když mi máma zakazovala net :)))
    4Jimi:sorry,but I dont understand :-í

    OdpovědětVymazat
  5. Mít kabelovku, tak se na to určitě dívám ;) Takhle mi musí stačit těch 10 minut, cos mi pustila :))

    OdpovědětVymazat
  6. 2ZuSka: Mno koukám, že nejsem sám kdo má rád krváky :-í Co je podle tebe nejlepší v oboru? Zrovna včera u nás byli příbuzní ze Slovenska a prej, že za největší krvák považují Údolí stínů - no nevim, ale to mi přišlo takové suché... :-í :)

    OdpovědětVymazat
  7. Tak nezvratný osud se mi libyl byl pekně napínavej ale jehezči a nejdrastištější film ci jsem kdy viděl byl AZUMI je to solidni třeba takový vojín rayen bylo proti tomuhle bláto i když je to též perfektni film

    OdpovědětVymazat